Stel jezelf voor
Welkom terug Trees
Wat fijn dat je weer terug bent! Ik heb vaak aan je gedacht. Wat een naar nieuws! Veel sterkte met de revalidatie!
Welkom terug @Trees !
Welkom terug @Trees! Maar wat enorm schrikken
Trees He wat leuk je weer je zien. Je was onze huis psycholoog toch?
Ik lees net je andere topic en moet zeggen dat ik je ratio bewonder. Door jouw handelen ben je er snel bij geweest denk ik. Ben benieuwd naar je verhaal en veel sterkte gewenst!
Trees omg youβre back! Love it.
Sevenof9 wat leuk dat je de opleiding bent gaan doen. Hoeveel jaar is het? Van een wat andere orde maar door jou kwam ik ooit in aanraking met barefoot schoenen. Ik draag nu al ruim een jaar enkel nog barefoot schoenen. Afgelopen jaar heb ik de opleiding tot buitenpsycholoog afgerond. Deze is afgeleid van de wandelcoach opleiding, die heb jij volgens mij ook ooit gevolgd toch?
Trees oja, zo'n cursus heb ik ook gedaan, dat was een toelatingseis om de opleiding te mogen volgen. Wat goed dat je oefeningen hebt omgebouwd, dat wil ik ook gaan doen! En voor nu gebruik ik het op mijn werk, ik ben een jaar geleden bij een nieuwe baan gestart waar ik jongeren met een afstand tot de arbeidsmarkt coach. Is heel erg leuk en mijn baas betaalt mijn opleiding
[verwijderd]
Hallo
Weer terug van weg geweest. Even afstand nemen heeft me goed gedaan. Hoe is het met jullie?
Groetjes, Appelsap
[verwijderd] Joehoe Appelsap! Welkom terug! Hoe gaat het met je?
[verwijderd] Hey, welkom terug
[verwijderd] Welkom terug!