[verwijderd]
- Bijgewerkt
Rozepanda ik zal eens kijken of ik het adres/website terug kan vinden maar van wasnoten wordt ook shampoo e.d. gemaakt. Je kan dan alles in één keer bestellen.
Nou gebruik ik die shampoo zelf niet omdat ik dreads heb en dat teveel rest achterlaat maar wasnoten vind ik erg fijn (wasmachine wel goed schoonhouden want ook daar kan het restanten achterlaten).
Wij kopen zelf zo goed als nooit iets nieuws, alle meubels bijv. zijn geruild, gratis of voor een klein bedrag aangeschaft. We krijgen veel en geven op onze beurt ook weer veel weg en we zorgen dat de jongens voornamelijk duurzaam (liefst houten) speelgoed hebben. Maar niet teveel (meer) want dan ligt het binnen no-time weer vergeten en stuk in een hoekje en dat vind ik zó zonde. Dus liever weinig waar ze echt wat mee doen, daar hebben ze veel meer aan.
Verder eten we plantaardig maar daarin mogen we ook nog wel een stuk bewuster worden; meer biologisch, meer van de markt of direct bij de boer, (veel) minder vleesvervangers kopen maar juist zelf maken.
Maar vooral naar plastic wil ik veel bewuster gaan kijken, we verbruiken nu gewoon nog echt teveel.