• [verwijderd]

Diazz hahaha ging het niet schuimen dan?๐Ÿ˜‚

• Diazz hebben hierop gereageerd.

Diazz wat een trutje ben je ook hahahahahaha. Daarom rook t zo fris bij jou thuis vorige week.

Ik heb een keer koekjes gemaakt met maรฏzena ipv bloem. Niet te vreten.

En ik heb een keer diepvriesspinazie warm gemaakt en in de zeef gedaan om te laten uitlekken ivm maken van een hartige taart. Ga ik ff naar plee. Kom ik terug, staat de oudste die zeef uit te spoelen. Dus ik zo: WAT DOE JIJ NOU??! DAAR ZAT SPINAZIE IN GEK! Zegt ie: er zat helemaal niks in mama...

Heeft de hond gewoon serieus in die paar seconden dat ik op de plee was die hele zeef met spinazie leeggevreten.....

Hij heeft ook wel eens een bonk biefstuk van het aanrecht gejat.. helemaal op... ik hoop dat die lijer pijn in zn maag heeft gehad.

Beide keren aten we dus pizza....

Devilschase Nou... S had extra goed schoongemaakt vanwege die speciale planten๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿคช

Ik gooi eieren die weg moeten altijd 1 voor 1 in de prullenbak. Noem me gek maar ik vind het leuk om ze tegen elkaar aan stuk te "gooien". Gaat al jaren goed...
        Tot vandeweek.

Ei op en over de rand. Precies in het scharnier van de deksel. ๐Ÿคฃ

Ik zat net op mijn werk weer op een sneltoets te rammen, die thuis werkt, maar hier niet. zucht

En net ga ik naar het toilet en ik doe de klep naar beneden en wil gaan zitten. ๐Ÿ˜‚

Oh nee wacht ik bedoel de klep, heb het even aangepast ๐Ÿ˜›

Okรฉ ik ben lekker bezig met een chat met een man zeg. Ik zit bij lexa en snapte niet zo goed wat ze bedoelden met 10 berichten per dag versturen. Dus ik kreeg net een bericht van een leuke man en stuurde een bericht terug en zag staan nog 9 berichten te versturen. Dus dat zeg ik dat ik na dit bericht nog 8 berichten man versturen, maar dat is dus helemaal niet zo. Het zijn echt 10 chats per dag met verschillende mannen. Hoe dan denk ik?

Maar goed lekker warrig begin van mij ๐Ÿคฃ

• [verwijderd]

Ik mailde vandaag naar een collega i.p.v.

โ€œYou can use the same sheetโ€

โ€You can use the same shitโ€

๐Ÿคฆ๐Ÿผโ€โ™€๏ธ

18 dagen later

Ik heb mezelf zojuist weer overtroffen. Goed begin van de week:

De Iphone van dochter lag op ons bed. Ze mag er alleen een spelletje opspelen en moet โ€˜m daarna inleveren, heeft mijn man hem na het douchen op bed geflikkerd. Zojuist mijn beddengoed afgetrokken, in de wasmachine gedaan en de was aangezet.
                Zie ik ineens haar Iphone in de wasmachine๐Ÿ˜ณ Hij zal in ieder geval schoon zijn๐Ÿ˜‚