Devilschase Nou... S had extra goed schoongemaakt vanwege die speciale plantenπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€ͺ

Ik gooi eieren die weg moeten altijd 1 voor 1 in de prullenbak. Noem me gek maar ik vind het leuk om ze tegen elkaar aan stuk te "gooien". Gaat al jaren goed...
Tot vandeweek.

Ei op en over de rand. Precies in het scharnier van de deksel. 🀣

Ik zat net op mijn werk weer op een sneltoets te rammen, die thuis werkt, maar hier niet. zucht

En net ga ik naar het toilet en ik doe de klep naar beneden en wil gaan zitten. πŸ˜‚

• Diazz hebben hierop gereageerd.

Oh nee wacht ik bedoel de klep, heb het even aangepast πŸ˜›

• Diazz hebben hierop gereageerd.

OkΓ© ik ben lekker bezig met een chat met een man zeg. Ik zit bij lexa en snapte niet zo goed wat ze bedoelden met 10 berichten per dag versturen. Dus ik kreeg net een bericht van een leuke man en stuurde een bericht terug en zag staan nog 9 berichten te versturen. Dus dat zeg ik dat ik na dit bericht nog 8 berichten man versturen, maar dat is dus helemaal niet zo. Het zijn echt 10 chats per dag met verschillende mannen. Hoe dan denk ik?

Maar goed lekker warrig begin van mij 🀣

• [verwijderd]

Ik mailde vandaag naar een collega i.p.v.

β€œYou can use the same sheet”

”You can use the same shit”

πŸ€¦πŸΌβ€β™€οΈ

18 dagen later

Ik heb mezelf zojuist weer overtroffen. Goed begin van de week:

De Iphone van dochter lag op ons bed. Ze mag er alleen een spelletje opspelen en moet β€˜m daarna inleveren, heeft mijn man hem na het douchen op bed geflikkerd. Zojuist mijn beddengoed afgetrokken, in de wasmachine gedaan en de was aangezet.
          Zie ik ineens haar Iphone in de wasmachine😳 Hij zal in ieder geval schoon zijnπŸ˜‚

De waterkoker ontkalken met azijn en daarna vergeten dat je daar mee bezig was.
            Nou mijn thee smaakte verschrikkelijk!πŸ˜‚

Oepsie hier de achterklep van de auto net dichtgedaan stond dochter er onder niet gezien. Bloeden als een rund das nu over gelukkig maar zal de rest van de dag hoofdpijn worden hier. En geen haren wassen vanavond. πŸ˜