Manque Een burnout omdat je overvraagd wordt en teveel uren maakt zou wat mij betreft zowel bij Werk en carrière als bij Lichaam en geest kunnen passen. Ik het niet willen verplaatsen als het bij 1 van deze 2 stond
Vanuit het perspectief van het beheer snap ik wel waarom je die niet zou verplaatsen, maar als lezer zou dit voor mij wel verschil maken. In werk en carrière kom ik niet, want dat is niet op mij van toepassing en dus niet interessant, maar ik heb wél ervaring met een burn-out. Dat is de reden waarom ik niet werk en niet in dat forumgedeelte kom 🤣
Ik bekijk het natuurlijk ook vooral vanuit mijn eigen referentiekader hè, en niet vanuit het grote geheel. Maar wat ik al eerder aangaf, ik loop nu al vast in de huidige leeftijdsindeling, en ik vrees dat het alleen maar erger zal worden op deze manier. Als de bovenbouw nu al wegvalt tegenover alle kleuters, verdwijnt het volledig wanneer het samen gaat vallen met kleuters, peuterspeelzaal én opvang. Zelfde geld voor lichamelijke veranderingen bij pubers die naar beneden zakken vanwege zindelijkheid, luieruitslag en waterpokken. Dat maakt het voor mij niet interessant meer om nog te bezoeken, waardoor ik veel zal missen die in meerdere categorieën vallen.
Maar ik snap dat het onmogelijk is om iedereen tevreden te stellen, en de categorie waar wij in vallen is nou eenmaal de minderheid hier op het forum, maar ik zou het wel jammer vinden.