LH2606 heel veel sterkte!
Het grote "show je testen" topic deel 1
[verwijderd]
LH2606 veel sterkte!
Ben ik nou gek of zie ik een streepje ? Mijn moeder zegt dat ik gek ben maar ik zie hem gewoon !
Ljiljana9032 ik zie wel een soort schaduw
Toch6 ja op de foto is het streepje slechter te zien als in het echt
[verwijderd]
Ljiljana9032 ik zie hem ook wel! Spannend!!!
Ljiljana9032 ik zie ook een streepje.
[verwijderd] ja om eerlijk te zijn is het niet echt gepland, en ben ik vooral bang van de reacties van iedereen om me heen
[verwijderd] ik ga morgenochtend met een clearblue test het nog een keer doen
[verwijderd]
Ljiljana9032 Is de zwangerschap welkom? En weetje, mensen hebben altijd een mening. Het gaat erom wat jij wil en wat jij goed acht voor jezelf en je gezin
[verwijderd] nja ik ben 20 jaar en woon nog niet op mezelf en heb daar al helemaal het geld niet voor, dus het word nogal stressvol dan
[verwijderd]
Ljiljana9032 Dat is heftig en zeker schrikken! Weet dat je het recht hebt om te doen wat jij wil. Het is jouw leven, jouw lichaam, jouw zwangerschap. Er zijn heel veel vrouwen je voor gegaan en het komt hoe dan ook echt goed. Als je kiest om te zwangerschap door te zetten dan zijn er allerlei hulplijnen beschikbaar als je dat wil. Zowel financieel als praktisch. Daar kan je huisarts of je verloskundige je allemaal meer over vertellen.
Hoe staan je ouders erin , zouden zij je willen/kunnen helpen?
[verwijderd] oo dat is wel heel erg fijn om te weten, mijn moeder staat sowieso achter me, die was op haar 18e al zwanger, met mijn vader heb ik niet goed contact
[verwijderd]
Ljiljana9032 Fijn dat je je moeder hebt! En ook fijn dat ze ervaring heeft met een zwangerschap op jonge leeftijd
Ljiljana9032 wat de omgeving zegt is niet belangrijk (tenzij het positief is ). En 20 vind ik niet te jong maar dat is uit eigen ervaring, ik was 19 toen de oudste werd geboren. En al hadden wij wel een eigen plek, ons budget was krap. Maar weet je, veel kan je ook tweedehands kopen of krijgen. En ik weet niet of je borstvoeding zou willen geven maar dat scheelt ook weer tov flesvoeding.
Fijn dat je je moeder achter je hebt. En je vriend?
Hoe ver zit je in je cyclus?
Hoi dames,
Ben ik weer .
Zwanger worden is niet het probleem, wel het zwanger blijven..
Na 2 miskramen, de laatste op 21 oktober.. vanmorgen weer een soort van positieve test! Het streepje verscheen na 3 minuten. Heb vlak na de miskraam meerdere testen gedaan om het hcg te zien zakken, deze waren Omo wit. Wat denken jullie van onderstaande test?
Ik ga zΓ³ hard voor je duimen!
LH2606 ik ga echt heel hard voor je duimen!