Wolkkie Hallo lieve dames, ik ben nieuw hier en wil graag jullie mening weten over mijn zwangerschapstest.. positief of negatief? Heeft iemand dit ooit gehad? Binnen 2 a 3 min verscheen er dus een streepje... Maar heel licht๐
Honkeytonk Wolkkie hoi! En welkom. Eens met m'n voorganger, dat is een wit streepje en als je zwanger bent moet daar kleur in komen (roze). Kruidvat heeft tegenwoordig veel testen waarin de voorgedrukte plek wit uitslaat. Dus deze is negatief.
Soturi Wolkkie Ik twijfel toch. Dat witte streepje is sowieso negatief. Maar volgens mij lijk ik rechts (boven op de foto) ernaast wel iets vaags te zien. Ik durf hem nog niet met overtuiging positief te noemen. Maar ook nog niet direct negatief. Ik zou een nieuwe test doen.
Honkeytonk 16 dagen na de punctie en 11 dagen na terugplaatsing blasto: Zo spannend weer!! Hoop zo dat het nu wel goed gaat...
Softbasegaming Wat betekend dit? ๐ณ. Dat het een plakker is en ik je heeeeeel voorzichtig mag feliciteren?
Honkeytonk Softbasegaming vooralsnog wel ja! HCG 2+ is de cheap variant van de clearblue zwanger 2-3 weken.