[verwijderd] Speciaal voor diegenen (zoals ikzelf) die binnenshuis niet durven te showen: show hier datgene wat wΓ©l fotowaardig is, of waar je wΓ©l blij mee bent. (Mag natuurlijk ook het park/stadscenrum/strand/bos om de hoek zijn)
[verwijderd] Ik had ze al in het andere topic geshowd, maar vooruit hier nog een keer π Fotoβs verwijderd
[verwijderd] [verwijderd] deze ken ik nog van ZP. prachtig! β₯οΈ Vind het echt zoβn ansichtkaart of folder plaatje.
Robije π€£π€£π€£ in het interieur topic durf ik niks te showen, maar mijn tuin valt ook echt in t niet bij deze tuinen π. Denk dat jullie zwembad groter is dan mijn tuin π²
[verwijderd] Robije Maar daarom zeg ik ook: of iets anders waar je blij van wordt. Ik kan bijvoorbeeld heel jaloers worden van leuke speeltuinen, of een leuke dorpskern waar je gewoon heen kan fietsen/lopen. Hier is alles minimaal 25 km vandaan...
[verwijderd] [verwijderd] Niet nu, we hadden afgelopen oktober (geloof ik) ineens een freak sneeuwbui βs nachts. Heel bizar was dat.
[verwijderd] [verwijderd] Wij ook! Vandaar ook onze π²reaktie toen we wakker werden. Het was βs avonds ook alweer weg...