[verwijderd] [verwijderd] deze ken ik nog van ZP. prachtig! β₯οΈ Vind het echt zoβn ansichtkaart of folder plaatje.
[verwijderd] Robije Maar daarom zeg ik ook: of iets anders waar je blij van wordt. Ik kan bijvoorbeeld heel jaloers worden van leuke speeltuinen, of een leuke dorpskern waar je gewoon heen kan fietsen/lopen. Hier is alles minimaal 25 km vandaan...
[verwijderd] [verwijderd] Niet nu, we hadden afgelopen oktober (geloof ik) ineens een freak sneeuwbui βs nachts. Heel bizar was dat.
[verwijderd] [verwijderd] Wij ook! Vandaar ook onze π²reaktie toen we wakker werden. Het was βs avonds ook alweer weg...
[verwijderd] [verwijderd] dan was ik vandaag niet zo heel ver van jou vandaan π. Ik ben een paar keer in Annecy geweest! Zo mooi daar!
[verwijderd] [verwijderd] jaaa Annecy is echt heeel mooi! π we gaan er minstens 2x per jaar naartoe. En dan ook altijd langs le glacier Dβalpes (ijsjes daar zijn zΓ³ lekker) en naar de patisserie van Philippe rigollot. ππ°π§
Toch6 Onze magnolia. 2x 2 weken per jaar een rotboom met al die zooi die er af komt maar vooral zomers heerlijk schaduw van