[verwijderd] [verwijderd] deze ken ik nog van ZP. prachtig! ♥️ Vind het echt zo’n ansichtkaart of folder plaatje.
Robije 🤣🤣🤣 in het interieur topic durf ik niks te showen, maar mijn tuin valt ook echt in t niet bij deze tuinen 🙈. Denk dat jullie zwembad groter is dan mijn tuin 😲
[verwijderd] Robije Maar daarom zeg ik ook: of iets anders waar je blij van wordt. Ik kan bijvoorbeeld heel jaloers worden van leuke speeltuinen, of een leuke dorpskern waar je gewoon heen kan fietsen/lopen. Hier is alles minimaal 25 km vandaan...
[verwijderd] [verwijderd] Niet nu, we hadden afgelopen oktober (geloof ik) ineens een freak sneeuwbui ‘s nachts. Heel bizar was dat.
[verwijderd] [verwijderd] Wij ook! Vandaar ook onze 😲reaktie toen we wakker werden. Het was ‘s avonds ook alweer weg...
[verwijderd] [verwijderd] dan was ik vandaag niet zo heel ver van jou vandaan 😃. Ik ben een paar keer in Annecy geweest! Zo mooi daar!
[verwijderd] [verwijderd] jaaa Annecy is echt heeel mooi! 😍 we gaan er minstens 2x per jaar naartoe. En dan ook altijd langs le glacier D’alpes (ijsjes daar zijn zó lekker) en naar de patisserie van Philippe rigollot. 😋🍰🧁