[verwijderd] En als je de challenge dan zelf aanpast met dezelfde sprongen alleen beginnende bij die laatste stap die je dus al kan?π Eerder opstaan is een goede (uitdaging), langer dan twee weken hield ik het niet vol. Misschien kan ik het nu eens doen, zeker als vriend vroege dienst heeft en dochter weer eens optijd wakker is.π
[verwijderd] ja legdayπ
Moet er nu ook nog niet aan denken hoor, wel goed dat je er voor gaat om het naast je huidige schema te doen. Misschien zo plannen dat je het kan combineren en dus nog niet zoveel voelt van je benen. {Zeg ik heel optimistisch.π}
We hebben in iedergeval mooie plannen en met nog een paar dagen te gaan moet dit vast lukken. Om die motivatie te vinden en vast te hoiden. Haha nu in huis bezig met opruimen en daarmee ruimte maken om ook daadwerkelijk te kunnen sporten.
Beneden de dumbell gewichten en mijn programma's op/via de tv en boven mijn barbell, yoga spullen en fitnessbal.
Klinkt onlogisch misschien, maar helaas niet 1 ruimte om alles bij elkaar te hebben waar ik het kan laten liggen.
Stiekem toch wel beetje zin om weer regelmatig te beginnen. Morgen nog in huis bezig dus vrijdag kan ik beginnen met mijn yoga en de fitnessbal en dit weekend eens een schema maken voor de maand april met alles erin verwerkt.πͺ