[verwijderd] ik slik zelf ook dagelijks magnesiumcitraat, maar als ik hard gesport heb is een bad met magnesium wel extra fijn. Je krijgt direct een flinke stoot magnesium, waardoor je spieren direct ontspannen. Ik word er altijd helemaal loom en rustig van. De dagen erna veel minder spierpijn. Als je veel sport heb je sowieso extra magnesium nodig. Ik gebruik zelf de magnesium van zechsal voor in bad.
[verwijderd] nav jouw tip kwam ik op het idee om de challenge aan te passen met gewichten. Squaten met een Kettlebell van 16 kilo, maakt het ook pittiger. Anders sta ik straks 200 squats te doen en ik ben nogal snel verveeld π¬. Ik ga er nog eens verder over nadenken. Ook over mijn vroeg opstaanplan. Dat lijkt altijd een geweldig idee totdat de wekker gaat π.
Vanavond trouwens super lekker gesport en een nieuwe mijlpaal gehaald. Omhoog klimmen in een 4 meter hoge gladde stijgerpijl. Bovenin koprol over de balk en weer naar beneden. Ontzettend zwaar in de armen, omdat je jezelf omhoog moet trekken en het is glad. Maar gelukt πͺ