[verwijderd] Heb een goed gevulde veggie salade gegeten. Vriend met hamburger erbij. Zoon pannenkoeken😁
Sweetl Ovenschotel van penne, pompoenpurree,tomatenpurree, cashewnoten "ricotta" champignons,ui, knoflook en kipgehakt
[verwijderd] vanille vla met slagroom 🙈 mijn nek doet zoveel pijn dat zelfs kauwen op dit moment een te grote belasting is.
[verwijderd] Ik heb trouwens nog een tip voor iedereen met een Deen filiaal in de buurt. Ze hebben daar 3 variaties ovenschotels met allerlei groentes en een dressing die je erover heen gooit. Dat zet je 20 minuten in de oven en je hebt heerlijke groente. Wij hadden afgelopen vrijdag de variant met bospaddestoelen, peultjes, erwtjes en rode ui, echt om je vingers bij af te likken zo lekker!! Ik had er een ovenschaaltje met vlees van de slager bij en een ovenschaaltje met rosenval aardappeltjes en zo stond er een heerlijke maaltijd op tafel zonder 1 pan aangeraakt te hebben en heel weinig vaat na het eten 😀
Born2bme [verwijderd] oehh die laatst in aanbieding waren? Leek me al lekker dus binnenkort maar x proberen
Elena22 [verwijderd] Bij mijn moeder zit een Deen, binnenkort eens kijken. Waren die ovenschalen duur?
[verwijderd] Elena22 ik ben niet zo prijs bewust volgens mij €2 ongeveer. Wij hadden er 2 nodig met 2 volwassenen, 1 groot kind en 1 peuter die bijzonder slecht eet.
smax Een ovenschotel van de site Simpel en lekker. Aardappelen, bonen, pesto, crème fraiche, ham, etc. Valt bij de kinderen ook goed in de smaak (gelukkig).
Hopsatee Super duf: tartaar rode kool en gebakken aardappels (dag dat we laat uit werk zijn) nu al geen zin in haha
Adje Rulgehakt (met spekjes, kruiden en een scheutje room), aardappelpuree met gekarameliseerde uien en rode bietjes uit de oven