Born2bme [verwijderd] oehh die laatst in aanbieding waren? Leek me al lekker dus binnenkort maar x proberen
Elena22 [verwijderd] Bij mijn moeder zit een Deen, binnenkort eens kijken. Waren die ovenschalen duur?
[verwijderd] Elena22 ik ben niet zo prijs bewust volgens mij €2 ongeveer. Wij hadden er 2 nodig met 2 volwassenen, 1 groot kind en 1 peuter die bijzonder slecht eet.
smax Een ovenschotel van de site Simpel en lekker. Aardappelen, bonen, pesto, crème fraiche, ham, etc. Valt bij de kinderen ook goed in de smaak (gelukkig).
Hopsatee Super duf: tartaar rode kool en gebakken aardappels (dag dat we laat uit werk zijn) nu al geen zin in haha
Adje Rulgehakt (met spekjes, kruiden en een scheutje room), aardappelpuree met gekarameliseerde uien en rode bietjes uit de oven
[verwijderd] worteltjes & doppertjes, aardappelpuree en lekkerbekjes (een gekke combinatie maar was vanmorgen compleet inspiratieloos toen ik boodschappen ging doen).
Wishfulthinking Mijn dochter haar favoriete kost: Witlof ham/kaas uit de oven Aardappelgratin Zigeuner gehakt snitzel