Kipsate Wij eten nu als lunch de pompoensoep van gisterenavond. Vanavond eten we bij mijn ouders. Broodje pikante kip.
Mary De kinderen wilde pizza eten en zelf bestel ik indiaas vanavond. Als lunch hadden ze een broodje knakworst en een grote schaal vol wortels, snack tomaatjes, appel, mandarijn, banaan en komkommer.
Adje Op verzoek van de meiden: Kip Tandoori toetje: Idiotencake met instant abrikozenijs (titel uit het kookboek, zelf zou ik het een nutella brownie noemen).
Madeliefje06 Pitabroodjes met pittige lamsgehakt balletjes, coleslaw en zelfgemaakte knoflooksaus en zoete aardappelfriet
Klaver We zouden vandaag rosbief en gegrilde groente eten, maar mijn man gaat maandag lijnen (ik zeg niks) en hij vindt dat hij vandaag nog frietjes mag hebben🙄🤣.
Love1990 Ik eet vanavond op mijn werk. Gebakken aardappeltjes, zigeunerschnitzel en gestoofde appeltjes.
[verwijderd] Spruitjes met appel en een gehaktbal (die we gisteren bij de stamppot zouden eten). Tot groot verdriet van de kinderen (not) een aardappelloos dagje.
Shimmer Wraps met gehakt. Verder naar eigen keus door iedereen aan te vullen met o.a. komkommer, olijven, kaas, avocado, tomaat, mais.
banana Turkse rijst, gewokte spinazie met een uitje en knoflook en een stoofpotje van kleine gehaktballetjes met paprika en kikkererwten