[verwijderd]
Wij gaan zelf pizza’s maken op verzoek van de oudste!
Wij gaan zelf pizza’s maken op verzoek van de oudste!
Wij eten nu als lunch de pompoensoep van gisterenavond. Vanavond eten we bij mijn ouders. Broodje pikante kip.
De kinderen wilde pizza eten en zelf bestel ik indiaas vanavond.
Als lunch hadden ze een broodje knakworst en een grote schaal vol wortels, snack tomaatjes, appel, mandarijn, banaan en komkommer.
Op verzoek van de meiden: Kip Tandoori
toetje: Idiotencake met instant abrikozenijs (titel uit het kookboek, zelf zou ik het een nutella brownie noemen).
Overgebleven zuurkool schotel met appel spekjes en rookworst
Pitabroodjes met pittige lamsgehakt balletjes, coleslaw en zelfgemaakte knoflooksaus en zoete aardappelfriet
We zouden vandaag rosbief en gegrilde groente eten, maar mijn man gaat maandag lijnen (ik zeg niks) en hij vindt dat hij vandaag nog frietjes mag hebben.
Nog geen idee!!
Ik eet vanavond op mijn werk. Gebakken aardappeltjes, zigeunerschnitzel en gestoofde appeltjes.
Aardappels uit de oven, cordon bleu en broccoli.
Wij gaan steengrillen.. gewoon omdat het kan
Pepernotenpudding om 't forum te vieren
Nasi!
Spruitjes met appel en een gehaktbal (die we gisteren bij de stamppot zouden eten).
Tot groot verdriet van de kinderen (not) een aardappelloos dagje.
Heerlijk erwtensoep met rookworst van de plaatselijke slager.
We gaan uit eten vandaag
Wraps met gehakt. Verder naar eigen keus door iedereen aan te vullen met o.a. komkommer, olijven, kaas, avocado, tomaat, mais.
Vandaag eten wij een Italiaanse bol met kip,sla en mayonaise
Turkse rijst, gewokte spinazie met een uitje en knoflook en een stoofpotje van kleine gehaktballetjes met paprika en kikkererwten
Pizza!