Mary Afhankelijk van hoe het verloopt eten we of bij de voetbal, of bij de Mac of thuis een patatje. In elk geval patat dus.
[verwijderd] Pannenkoeken! Daar vroeg mijn dochter gisteren al om. En boos dat ze was toen ons ontbijt vanmorgen niet uit pannenkoeken bestond π
Luuz Broodje hamburger met spek, kaas en ketchup uit de slowcooker. De oudste heeft een zwemwedstrijd dus die eet toch niet mee. Denk dat ik er een salade bij maak.
[verwijderd] Luuz huh, maak je de hamburgers dan in de slowcooker? Dat duurt toch niet zo lang om zelf te bakken? Ik dacht dat de slowcooker meer voor sauzen en stoofpotjes was
Luuz [verwijderd] sowieso is de smaak er dan veel beter ingetrokken en het vlees is malser. Daarnaast moet ik de oudste wegbrengen, dus ben pas rond 17.30 weer thuis. De jongste heeft kma dus moet voor hem sowieso apart bakken, dus scheelt gewoon in tijd en handelingen. Maar vlees kan je er prima in klaar maken zonder sausje
Hopsatee Luuz en deze schijnen super lekker te zijn toch! Ik zag het recept een paar keer langskomen op de Facebook groep
Luuz Hopsatee ja het is echt lekker! Nog een half uurtje en dan kunnen we aan tafelπ zit er echt op te wachten haha
Lovely83 Wij hebben uitgebreid Sudanees gekookt. Falafel, aubergine salade, stoofpotje, hele dunne pannekoeken om met het stoofpotje te eten en een bonen gerecht. Als toetje door dochter gemaakte basbousa .π