Sweetl Sajoer boontjes, rijst, gevulde eieren en samosas. Vooral de jongste (10mnd) heeft heerlijk zitten bunkeren
Mary Gisteren gebakken aardappels, bloemkool en voor de kinderen een boomstam en mijn man en ik hadden een Spaanse cordon bleu van de slager. Vanavond lekker snel en makkelijk, pita gyros met rauwkost en salade erbij.
Adje Kapsalon met o.a. zelfgemaakte kipshoarma en bieslook-knoflooksaus. Van mijn dochters moest ik ook een flesje knoflooksaus kopen. Vinden ze lekkerder 🙈
Mary Adje Hier helaas net zo, in plaats van mijn zelfgemaakte tzatziki heeft mijn dochter ook liever knoflooksaus van remia bij dr pita gyros. 😂 Gelukkig heeft mijn zoon wel smaak.
Luuz Frites, salade en gehaktballetjes met stroganoffsaus uit de slowcooker. Hopelijk later op de avond zelfgemaakte chocoladefudge met walnoten.
[verwijderd] Vanmiddag zalige carpaccio bij mijn ouders in de tuin, vanavond verse asperges met ei en gesmolten boter ❤️
Famofthree Kinderen Wraps met kip en groenten , wrap met salami en wrap.met chocopasta. Ik de vulling van de wrap en een goed gevulde zelfgemaakte salade ernaast.
Robije Ik denk iets met pasta. Ben bij Mn ouders en Mn dochters gaan straks vast vragen of we hier mogen eten.
Mary De kinderen krijg en pizza en wij gaan uit eten, dus geen idee nog. Zo als lunch een broodje met gerookte zalm, rucola, rode ui en kappertjes.