Magali ja ik dus ook niet, ze willen het bekijken met 39 weken ivm de grootte , maar denk dat ik het liever nog even op z'n beloop laat. Naja nog een week om.over na te denken. M'n eerste kwam zelf.met 40.1, maar wel na een dag heel slecht leven voelen en een wat verontrustende.ctg. (hartslag daalde soms.tot heel laag) ze hebben toen getoucheerd en s avonds was de ctg gelukkig weer goed. Maar ik weet niet of dat hetzelfde is als strippen? Maar heb wel altijd het idee gehad dat dat net het zetje voor de bevalling was.
Tegenwoordig is al het ingrijpen zo populair, net als dat ze voorstelde om mij in te leiden met 38 weken, dat wilde ik niet en zelfs het ziekenhuis zegt prima want is niet medisch noodzakelijk. Waarom is er dan een protocol dat het mag?! 🤷 En hoeveel mensen ik hoor zeggen "ik hoop op inleiden met 37/38 weken".
Maar vind het wel lastig keuzes maken, wil niet dat er gevolgen zijn voor de baby (en serieuze risicos) voor mezelf), bij zowel vroeger dan hij wil halen als bij afwachten.