Heyy allemaal,
Inderdaad lang geleden al lees ik nog veel op het forum. In mn eigen zw bubbel ;-)
Hier gaat het goed al word ik het nu al wel een beetje zat. Volgens mij heb ik al even last van indalingsweeen en mn bekken doet best heeeel erg zeer en ik kan best goed tegen pijn.
Paar weken geleden had ik een groeiecho nou mocht de suikertest overdoen want hij was ineens mega gegroeid. Haha achteraf had ik daarvoor 2 wkn vakantie gehad dus waarschijnlijk komt het daardoor. Daarna nog een groeiecho en ze verwachten dat het weer een grote jongen is. Dat voel ik ook wel want hij draait wat rond en lijkt wel dat hij zich afzet tegen mn ribben en met zn hoofd lekker beneden.
Ben zo benieuwd hoe mn bevalling begint. Elke x als ik snachts opsta om te gaan plassen denk ik eraan dat mn vliezen breken. Bij mn zoon werd ik ingeleid en teken ik zo weer voor maar nu blijft het spannend.
Maandag controle en hoop op nog een echo om te kijken hoeveel vruchtwater ik nog heb. Bij zoon was dit met 41 wkn te weinig.
Hier zo goed als alles klaar, 1e pakje, kamertje, kaartje, naam. Alleen in mn bevaltas moeten nog een aantal spulletjes maar wil geen hele hutkoffer als vorige x meenemen.
Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet hebben jullie al een idee bij jullie kindje?
Succes allemaal met de laatste loodjes!