• [verwijderd]

Ik schrijf ook graag mee 😊
Gelukkig niet de enige die op haar 40ste nog een keer moeder wil worden, al wordt het hier ons 4e kindje.
Wat bijzonder Verw8, dat je al bijna oma bent en zelf ook nog graag een kindje wil. Vind ik mooi!

Mijn man was eigenlijk 'klaar' na 3 jongens maar bij mij kriebelde het al ruim een jaar, toen hij besloot dat hij tΓ³ch nog graag een kindje wilde.
De eerste ronde was meteen raak maar helaas, net als toen we voor onze derde gingen, ging dat mis bij 4,5 week.
Nu gaan we ronde 4 in en het zou een mooie afsluiting zijn van een roerig jaar, als het deze keer zou lukken.
Nu alledrie de baby's in onze omgeving geboren zijn de afgelopen week (mijn broer, mijn beste vriendin en een goede vriendin van mijn man zijn (weer) ouders geworden) is het onze beurt πŸ˜ƒ

• Verw8 hebben hierop gereageerd.
  • Verw8 vindt dit leuk

Lovely83 35 jaar 4de kindje 2e ronde nod 4 januari

Mijn nod is 14 december

[verwijderd] gaaf toch voor een vierde kindje en ook een 40er πŸ’ͺ🏻πŸ€ͺ

hopelijk mooi zwanger het jaar uit deze maand en een plakker πŸ€

• [verwijderd]

Nou he!
    Wij allemaal dan natuurlijk, wordt gewoon een heel vruchtbare maand πŸ™

Oja, mijn NOD is ergens tussen de 25ste en 31ste (na de miskraam schommelt het een beetje).

• [verwijderd]

Ga straks het lijstje weer even bijwerken! Gezellig al met zoveel!

Leuk! Ik wil ook wel mee schrijven πŸ˜€
    Wij zitten nu in ronde 3 maar we zijn al ruim een half jaar bezig. Ik heb een heeeele lange cyclus en ook nog eens heel onregelmatig. Gisteren ongesteld geworden na een cyclus van 58 dagen. Heel irritant πŸ™ˆ
    Dus, voor het lijstje
    31 jaar, 2e kindje, ronde 3, nod werkelijk geen idee!

Leuk! Ik schrijf ook mee. Heb een dochter van 15 maanden en wil graag een tweede kindje. En vanaf deze maand gaan we er weer voor.

Suzy85 33 jaar 2e kindje 1e ronde NOD rond 22 december

@Mirage87 klote zo’n lange cyclus!! Ik had het ook toen ik voor m’n eerste ging!! Na m’n eerste bevalling is het genormaliseerd.

@Suzy85 spannend de eerste ronde. Heb je de pil gebruikt?

Verw8 Nee geen pil gebruikt. We gebruikten tussen de 1e en nu alleen een condoom. Dus dat scheelt 😊.

Verw8 klote zo’n lange cyclus!! Ik had het ook toen ik voor m’n eerste ging!! Na m’n eerste bevalling is het genormaliseerd.

Ja het is echt heel vervelend! Ik heb het al sinds mijn 15e, toen ik voor het eerst ongesteld werd. Is na mijn bevalling dus helaas niet genormaliseerd πŸ˜” Er is voor zover ik weet medisch niets aan de hand. Ik heb een eisprong, word ongesteld en kan zwanger worden. Ik weet alleen nooit wanneer er iets gaat gebeuren πŸ€¦β€β™€οΈ Dat was vroeger heel fijn, lekker nooit ongesteld! Maar als je zwanger probeert te worden is het toch wel rete vervelend!

• Verw8 hebben hierop gereageerd.
      • Verw8 vindt dit leuk

Mirage87 dat is zeker vervelend! Ik was toen ik zwanger wilde worden van m’n eerste in april gestopt met de pil. Ik heb die hele zomer maar 3 menstruaties gehad en toen was ik zo klaar met de onzekerheid en het eindeloos testen dat ik in september maar weer aan de pil wilde. Ik moest toen van de ha nog 1x testen om zs uit te sluiten en dan mocht ik blind starten met de pil. En toen was m’n test positief! Die had ik niet aan zien komen, bleek toen 5 weken zwanger.

• [verwijderd]

Vandaag ben ik 11 of 12 dpo! Ik ga vanmiddag een testje kopen en hopelijk kan ik hem bewaren tot morgen πŸ˜…

• [verwijderd]

Ik heb vanacht gedroomd dat ik zwanger was. Helemaal een beetje sip wakker geworden haha

@[verwijderd] spannend!!!! Hopen op een mooi streepje!!

@[verwijderd] wat maf hè zulke dromen, herkenbaar!

vandaag 9dpo en nog steeds geen bruine afscheiding, dus vooralsnog steeds wat hoop. Wel de gebruikelijke progesteron kwaaltjes maar dat zegt nog niks.

[verwijderd] ff gemeen zijn hoor, maar met 11 of 12 DPO kun je toch al prima testen 😜. Haha, ben benieuwd of t je lukt te wachten. Ik ga voor je duimen in elk geval.

• [verwijderd]

Helaas negatief πŸ™
            Meh! Ik zou het toch zo leuk vinden! Waarom is dat niet genoeg? πŸ˜›

[verwijderd] Oh wat jammer. Ben je zeker van je ovulatie of zou je ook nog minder DPO kunnen zijn? Hopelijk volgende ronde beter anders. 😘