• [verwijderd]

Vandaag ben ik 11 of 12 dpo! Ik ga vanmiddag een testje kopen en hopelijk kan ik hem bewaren tot morgen πŸ˜…

• [verwijderd]

Ik heb vanacht gedroomd dat ik zwanger was. Helemaal een beetje sip wakker geworden haha

@[verwijderd] spannend!!!! Hopen op een mooi streepje!!

@[verwijderd] wat maf hè zulke dromen, herkenbaar!

vandaag 9dpo en nog steeds geen bruine afscheiding, dus vooralsnog steeds wat hoop. Wel de gebruikelijke progesteron kwaaltjes maar dat zegt nog niks.

[verwijderd] ff gemeen zijn hoor, maar met 11 of 12 DPO kun je toch al prima testen 😜. Haha, ben benieuwd of t je lukt te wachten. Ik ga voor je duimen in elk geval.

• [verwijderd]

Helaas negatief πŸ™
      Meh! Ik zou het toch zo leuk vinden! Waarom is dat niet genoeg? πŸ˜›

[verwijderd] Oh wat jammer. Ben je zeker van je ovulatie of zou je ook nog minder DPO kunnen zijn? Hopelijk volgende ronde beter anders. 😘

Ik weet niet of ik heel actief mee zal doen hier maar toch...

Mijn man wil al een hele tijd een 3e, ik heb de boor steeds afgehouden en continu gezegd dat 2 genoeg was. Man wil graag nog 1x proberen om een jongetje de maken😜, meisje zou hij ook blij mee zijn natuurlijk, hij weet dat de kans op weer een meisje vrij groot is. Ik ben in februari al gestopt met de pil omdat ik het libido van een cactus had en hebben eerst een tijdje condooms gebruikt. Afgelopen zomer voor het eerst zonder condoom en mijn man hoopte natuurlijk dat het meteen raak was. Zijn teleurstelling was ook groot toen ik ongesteld werd. Iets later heb ik besloten om toch voor een 3e te gaan. Ik heb alleen mijn man niet ingelicht om het een verrassing te houden en er geen druk op te leggen. Ondertussen zit ik nu officieel in ronde 5, momenteel ongesteld. Mijn cyclus varieert van 25 tot 30 dagen en zou dus ergens tussen 1 en 6 januari weer ongesteld moeten worden.

Wat een drukte hier!

Ik heb sinds vanochtend last van krampen dus denk dat mijn menstruatie wat vroeger gaat zijn.
            Ben ook niet helemaal zeker van mijn nod aangezien de vorige menstruatie nogal vreemd verliep.
            Als ik uitga van een lf van 14 dagen zou ik donderdag ongesteld moeten worden.
            Liever niet natuurlijk πŸ˜‹

[verwijderd] jammer! Maar ben je zeker van je nod?

• [verwijderd]

Suzy85 @Lotion ik ben niet 100% zeker van mijn eisprong. Ik heb altijd rond dezelfde periode pijn, afscheiding enz. Dus dan weet ik dat ik in mijn vruchtbare dagen zit. Dan pak ik de laatste dag van dat rijtje dagen en zeg dan vandaag/morgen 1dpo, haha.
            NOD verandert ook, ligt ook aan mijn LF en die wisselt tussen de 14 en 16 dagen. Maar nu dus 11 of 12 dpo, misschien zelfs 13 of misscnien pas 10 maar met een Early wel echt vet negatief, dus ik ga wel uit van geen zwangerschap.

• Soturi hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] balen meid!!! Dat zou inderdaad genoeg moeten zijn!! Ik zeg het ook vaak tegen mezelf: ik zou een gat in de lucht springen!!

Cactusje welkom!! Ik moest wel lachen om je uitspraak β€˜libido van een cactus’ 🀣 heb je daar ook je nickname vandaan?πŸ˜‚πŸ˜‚
              leuk voor een derde en wie weet een leuke verrassing voor je man. Informeert hij er nu niet meer naar?

[verwijderd] Maar nu dus 11 of 12 dpo, misschien zelfs 13 of misscnien pas 10 maar met een Early wel echt vet negatief, dus ik ga wel uit van geen zwangerschap.

Ik breek even in hoor. Ondanks dat het verstandig is om nergens vanuit te gaan, zou ik de hoop nog niet opgeven hoor. Je hebt CB early gebruikt toch? Maar in vergelijking met een predictor bijvoorbeeld zijn die veel minder gevoelig dacht ik. Als ik dan terug kijk naar mijn tests van deze zwangerschap (zie predictor express/early in het testentopic) dan denk ik niet dat ik met die CB al positief had getest hoor. En ik was daar ook 11 of 12 dpo.

• [verwijderd]

Soturi CB is 10 mIU/ML , predictor early dacht ik ook? Zolang ik nog niet ongesteld ben kan in principe alles, maar ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben anders had ik denk ik echt wel iets moeten zien. En hij is echt wit wit, je ogen doen er pijn van zo wit 🀣

• Soturi hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] Soturi CB is 10 mIU/ML , predictor early dacht ik ook? Zolang ik nog niet ongesteld ben kan in principe alles, maar ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben anders had ik denk ik echt wel iets moeten zien. En hij is echt wit wit, je ogen doen er pijn van zo wit 🀣

Zoveel weet ik er ook weer niet van. πŸ˜‚ πŸ˜‚
                    Ik duim in ieder geval voor jou (en iedereen in dit topic) op snel een positieve test!

• [verwijderd]

Soturi
                      Haha, dat geeft aan hoe gevoelig de test is. Een normale test is 25 mIU/ML. Een vroege test vaak 12,5, en een hele vroege test 10. Normaal gesproken in een niet zwangere status heeft een vrouw tussen de 0 en 5 mIU/ML hCH in haar lichaam, en met 3 weken zwangerschap (1 week na de eisprong) is deze al tussen de 5 en 50. Dus als je ook maar een ienieminie beetje zwanger bent dan zou de Early dat wel moeten oppakken op 11 dpo πŸ€“

Verw8
                      Hij vraagt er niet naar maar hoopt het wel heel hard. Vorige week bijv was ik misselijk door pms en ging daardoor niet naar de sportschool, hij vroeg meteen of ik zwanger was met een heel blij gezicht en twinkelende ogen. Klachten die ook bij zwangerschap kunnen horen kan ik dus eigenlijk niet hardop zeggen omdat het hem meteen hoop geeft.. Voor mij is het wel een teken dat hij echt echt echt nog een kindje wil.

• Verw8 hebben hierop gereageerd.
                      • Verw8 vindt dit leuk
                        • [verwijderd]

• Bijgewerkt

β™₯β™₯β™₯β™₯β™₯β™₯

NOD
                        Lotion - 27 jaar - derde kindje - ronde 01 - NOD 18-12-2018.
                        KleineLai - 28 jaar - tweede kindje - ronde 01 - NOD 12-12-2018.
                        Verw8 - 40 jaar - achtste kindje - ronde 00 - NOD 14-12-2018.
                        Suzy85 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 01 - NOD 22-12-2018
                        Tuttebella - 29 jaar - vijfde kindje - ronde 02 - NOD 01-01-2019.
                        Lovely83 - 35 jaar - vierde kindje - ronde 02 - NOD 04-01-2019

Datumloos
                        Mirage87 - 31 jaar - tweede kindje - ronde 03

Nog even wachten
                        KleineLai - 00 jaar - tweede kindje - vanaf maart/april 2019.

β™₯β™₯β™₯β™₯β™₯β™₯

Wil je op ons lijstje of heb je aanpassingen? Zet het dan dikgedrukt neer en dan pas ik (Tuttebella) het lijstje aan! Zo blijft het overzichtelijk! πŸ™‚