5 dagen later

Wij zitten (al bijna een jaar) in het traject voor een kindje

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Nimue Wat spannend! Bedoel je dat je op een wachtlijst staat of echt al een jaar bezig met pogingen?

• Nimue hebben hierop gereageerd.
      4 dagen later

Nimue jeetje zo lang voordat je kan beginnen.. wat houdt zo'n screening in? En hoe lang is de wachtlijst nog?

Nimue Is er echt een screening ja? Wat naar zeg. Die wachtlijst is behoorlijk lang inmiddels, of niet? Hoe voel je je daarbij? (voor mij was het echt mentale voorbereidstijd...)

Nimue wow dat is lang. Is dat dan bij een kliniek of bij een ziekenhuis? Hoe kan het dat het zo lang duurt?

Pimpelmeesje

Vulpen

Sevenof9
            Ah ik zie dat ik niet duidelijk was, we gaan voor een pleegkindje. Vooral de aanvraag van de goedkeuring van de kinderbescherming uit Polen duurde lang. Nu gaan we langzaam maar zeker steeds weer iets verder in het proces.

Nimue het is me nu nog steeds niet helemaal duidelijk hoor. Waarom is de kinderbescherming uit Polen betrokken? Wonen jullie daar of willen jullie een Pools pleegkind opvangen?

Nimue Ik dacht dat buitenlandse adopties sinds enige tijd verboden zijn?
              En waarom kies je daarvoor, je bent toch nog heel erg jong als ik het me goed herinner?