iMoeder Omdat ‘Jij doet veel meer voor mij dus ik vind dat vrouwen het verdienen’. Even traantje weg gepinkt natuurlijk. 🥹☺️
Wat lief 🥰🥰
iMoeder Ik hoop overigens wel dat hun fusie intact blijft. Denk niet dat daar nou de bron van het probleem lag, dat lag in mijn optiek toch echt bij Timmermans als persoon. Schijnt dat andere kamerleden en fractie voorzitters ook moeilijk met hem samen konden werken. En ik denk dat veel kiezers er op afgehaakt zijn. Vond hem in de debatten ook niet goed.
Voor mij inderdaad wel ja. Ik heb ze echt nog heel lang overwogen, tot een uitspraak van Timmermans die voor mij niet acceptabel was. Het was niet de partij, hij heeft zelf de doorslag gegeven voor mij om weg te gaan. Ik ben benieuwd wat er voor terug gaat komen, al hoeft Klaver van mij ook niet. Gewoon even een frisse wind.
Trees Verder niet te ingewikkeld doen en simpele taal. Ik vind links daar niet zo sterk in.
Ik herinner me vooral een hoop gezwets over breuklijnen, maar als beelddenker heb ik nog steeds geen idee wat hij nou zei 🙈
Trees bij de Nederlandse bank en vindt dat een leven zonder Franse kaas onmogelijk is met een drie dubbele achternaam en Roderick of Anne fleur heet, maar verder wel erg begaan is met het milieu met hun elektrische auto’s en waterpompen (zolang hun vliegvakanties er maar niet onder lijden).
Enkele achternaam, verder redelijk spot on 😂
Het zijn goede mensen hoor, alleen soms zijn onze levenservaringen wat.. anders 😅