Sevenof9 mijn man komt uit een gezin van elke dag vlees op tafel. Ik ook, maar ik houd dus niet zo van vlees. En omdat ik meestal bedenk wat we eten zijn we minder vlees gaan eten ik denk nu nog 2-3 keer per week. En niet alleen omdat ik het niet zo lekker vindt maar ook omdat ik het beter vindt om minder vlees te eten.
Mijn man vond het eerst echt vreselijk en had er altijd commentaar op. Maar een paar jaar geleden hoorde ik hem ineens tegen een vriend zeggen: oh nee ik vind vegetarisch eigenlijk wel goed tegenwoordig je mist er ook niet veel aan 😆 dus wellicht komen we ooit nog op het stoppen punt (ik eet nog minder dan die 2-3 keer per week vlees ik denk 1x)
VVD vind ik nog gaan want ik heb dat ook heel veel jaren (nou ja de laatste 3x niet) gestemd. Maar dan wel meer financieel rechts zeg maar. Ik vind nu ze ook wat meer populistisch zijn over migratie het niet meer iets voor mij om op te stemmen. Maar mijn man zou ik nog prima vinden afhankelijk van de factoren waarom hij ervoor kiest.
Alles daar meer rechts van of echt sgp vind ik lastig.
Ik heb wel gezegd dat hij op een vrouw moest stemmen 😜