Trees Hoe zou ik samen kunnen zijn met een man die vindt dat vrouwen geen plek horen te hebben in de politiek of überhaupt op de werkvloer? Dan kies ik toch echt voor mijn kinderen ipv iemand met zulke waanbeelden.
Ja daar zou ik ook niet mee kunnen samenleven. Ik heb een lhbti+ kind, die gaat ook gewoon voor, geen discussie over mogelijk 🤷♀️
Heel hard, maar als het gaat om fvd-achtige waanbeelden, Andrew tate en wappie gedrag, dan ja. Want het is niet alleen een bolletje kleuren in een stemhokje, het is de manier waarop je in het leven staat, waarop je mij - als vrouw-, en mijn kinderen respecteert. Ik wil geen leven waarin ik mijn plaats in de relatie moet verdedigen met een "misschien veranderd hij ooit wel weer terug naar de persoon wie hij vroeger was, misschien wordt het ooit wel weer beter", terwijl je daar geen enkele invloed op hebt omdat het probleem hem in zijn hoofd afspeelt, en hij de noodzakelijke verantwoordelijkheid niet neemt om het aan te pakken. Dat neigt me iets te veel naar wat ik met mijn ex had en zijn alcoholisme, op een gegeven moment moet je loslaten om jezelf en/of je kinderen te beschermen.