Melden we het als je iets binnen hebt gekregen a.u.b.😊Heb nog niets verstuurd maar alvast uit voorzorg.

Misschien hebben sommige mensen het in hun verlanglijstje gemeld, maar misschien is het handig om te vermelden als een bezorgservice bij jou heel slecht is. Ik krijg de pakketten via postnl of DHL altijd prima binnen, maar DPD bijvoorbeeld is heel wisselend. Dus die is misschien niet zo handig om te gebruiken.

Ik heb een doos gehad, is dat mijn swapdoos?

Mijn dochter vindt dat ik geen AirPods mag kopen…
      Na een poosje kwam de aap uit de mouw en riep ze β€˜ik heb nog nooit iemand van jouw leeftijd met AirPods zien lopen!!!’ Hahahahahah ik kwam niet meer bij πŸ˜‚
      Ik mag ook geen insta van haar πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
      Ik ben me aan het oriΓ«nteren op iets draadloos voor in de sportschool maar wil iets graag uitproberen zonder dat ik weet ik veel wat aan uit geef en ze in de kast verdwijnen.

Toch6 als het iets is dat je niet verwacht, zou ik het voor de zekerheid zien als swapdoos, denk ik... En als het van iemand anders is, krijg je vast te horen 'heb je mijn pakket al gehad?' πŸ˜‹

Ik hoef alleen nog maar het kaartje te schrijven en de doos in te pakken en dan morgen op de post te doen!

Huggybird Wahahah, lijkt mijn dochter wel. Ik mocht geen Adidas Samba’s kopen want die heeft zij.

Maar ik heb al jaren AirPods. Dus daar vindt ze dan weer niks van. Ja ze wilde die van mij hebben. Dus toen ging ze voorstellen dat ik nieuwe zou halen, dan zou zij die van mij wel kunnen gebruiken. 🀣🀣

Insta hebben ze hier sinds kort pas. Ik was daar juist een jaar geleden vanaf gegaan omdat ik het een rot bedrijf vind.

Marshmallow jij hebt mij dus niet 😝

Mijn doos moet ook nog op de post, ben beetje traag dit jaar