Toch6 dat zou ook grappig zijn, om met de pubers wat te doen!

Zo, ik heb nu alles in huis. Inpakken en versturen maar!

En dan heel hard hopen dat mijn ontvanger er blij mee is 😁🀞

Die voor mij is al onderweg zag ik. Dat wordt lang wachten. Vooral voor de kinderen lastig denk ik hahaha.
    Ik ga dit weekend de laatste puntjes op de i zetten. Of hoe je dat ook zegt.

Melden we het als je iets binnen hebt gekregen a.u.b.😊Heb nog niets verstuurd maar alvast uit voorzorg.

Misschien hebben sommige mensen het in hun verlanglijstje gemeld, maar misschien is het handig om te vermelden als een bezorgservice bij jou heel slecht is. Ik krijg de pakketten via postnl of DHL altijd prima binnen, maar DPD bijvoorbeeld is heel wisselend. Dus die is misschien niet zo handig om te gebruiken.

Ik heb een doos gehad, is dat mijn swapdoos?

Mijn dochter vindt dat ik geen AirPods mag kopen…
        Na een poosje kwam de aap uit de mouw en riep ze β€˜ik heb nog nooit iemand van jouw leeftijd met AirPods zien lopen!!!’ Hahahahahah ik kwam niet meer bij πŸ˜‚
        Ik mag ook geen insta van haar πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
        Ik ben me aan het oriΓ«nteren op iets draadloos voor in de sportschool maar wil iets graag uitproberen zonder dat ik weet ik veel wat aan uit geef en ze in de kast verdwijnen.

Toch6 als het iets is dat je niet verwacht, zou ik het voor de zekerheid zien als swapdoos, denk ik... En als het van iemand anders is, krijg je vast te horen 'heb je mijn pakket al gehad?' πŸ˜‹