iMoeder Maar ik heb al jaren AirPods. Dus daar vindt ze dan weer niks van. Ja ze wilde die van mij hebben. Dus toen ging ze voorstellen dat ik nieuwe zou halen, dan zou zij die van mij wel kunnen gebruiken. π€£π€£
Hier was het andersom, ik moest nieuwe kopen, dan zou zij die nemen en mocht ik die oude van haarβ¦.. π€π€
Ik had trouwens mijn winkelwagentje van de Apple winkel helemaal vol gegooid met een iPhone 16, met hoesje, een nieuwe Watch, AirPods, stekkertje.
Ze van kreeg haast een hartverzakking. βGa je dat kopen?!? Ik vindt het niet kunnen dat je zo veel geld in een keer uitgeeft! Echt mam, dat kan niet!! Weet je wel hoe lang ik daar voor zou moeten werken?!? En het is Γ©cht niet nodig!β
π³π ik me verweren met βmaar ik heb al heel lang mijn telefoon en horloge, en ik verdien meer dan jij, ik krijg een 13 de maand, ik werk en spaar er hard voorβ¦. β ππ
Maar ze kon er niet overuit. Op het laatst riep ze βpapa, zeg jij eens wat!!β ππππ en A was het met mij eens πππ toen ging ze naar boven π
Ik zie trouwens nu pas dat dit in het kerstswap topic staat, was de bedoeling niet, moest in het puber topic. Sorry.