Honkeytonk Is er iemand die zich aanbied als onafhankelijk helper? Om even te kunnen overleggen bij twijfel.?
Bloem De voorpret vind ik wel weer leuk hoor. 😊Heb al van alles in gedachten. Nu nog kopen en verzamelen.
Rietjesbeker De eerste dingetjes zijn binnen. En ook al was ik vandaag op de fiets, ze zijn niet compleet verwaaid 😝
Toch6 Ik vind het wel lastig deze x. Door de hormonen sowieso al moeite met besluiten nemen en daarbij de eeuwige twijfel of de persoon het wel echt leuk gaat vinden...
Honkeytonk Toch6 ahhh de knoop doorhakken en niet te lang twijfelen hoor! De moeite die je er in steekt is al leuk! Moeten we even iemand zoeken die met je mee wilt denken om twijfel weg te nemen?
Toch6 Honkeytonk L wil meehelpen zei ze al (met de vraag of we volgend jaar niet zoiets voor de pubers kunnen organiseren 🤭) En heb inmiddels hulp van hier ☺️
Rietjesbeker Zo, ik heb nu alles in huis. Inpakken en versturen maar! En dan heel hard hopen dat mijn ontvanger er blij mee is 😁🤞
Marshmallow Die voor mij is al onderweg zag ik. Dat wordt lang wachten. Vooral voor de kinderen lastig denk ik hahaha. Ik ga dit weekend de laatste puntjes op de i zetten. Of hoe je dat ook zegt.