LilyMilie mijn inspiratie komt ook niet verder dan sokken, want in zijn geval ook nog een wegwerpcadeau is. Hij doet gemiddeld 3 a 4 weken met sokken en dan zitten er alweer gaten in. Maakt niet uit hoe duur of goedkoop de sokken zijn.
Aftershave vindt hij wel lekker, maar ik kan niet tegen parfum en aftershave. Veel te zwaar qua geur. Vanuit eigenbelang krijgt hij dat niet 😜.
Zijn hobby’s zijn o.a. fotograferen (hij heeft al 101 lenzen), elektronische muziek maken (geen idee wat je daarvoor kan kopen) en fietsen (kan ik daar nog iets mee??).
Voor mijzelf heb ik nu bedacht:
En toen was het weer stil 🤣
Als ik jullie lijstjes lees dan denk ik ‘niet mijn ding’, maar nog veel meer ‘heb ik al’. Ik ben hopeloos verwend ben ik bang 😬. Of ik vind het heel vaak niet nodig.
Voor mijn verjaardag krijg ik nu een nieuwe zonnebril, omdat ik de mijne al +10 jaar heb en mijn man vindt dat ik een nieuwe verdien. Ik vind het onzin, want de bril doet wat hij moet doen. Ik geloof dat ik vooral hem er blij mee maak. Nu moet ik ook nog naar de opticien om een nieuwe uit te zoeken. Daar vind ik dus echt geen ruk aan. Ik ben echt zo partypooper 🙄.