• [verwijderd]

Trees Kom maar op met die lijstjes!

Mijn lijstje is

• Uggs
  • Gouden oorbelletjes
  • Koptelefoon (maar meer omdat ik er eentje nodig heb, ik vind het niet leuk om deze voor kerst te krijgen eigenlijk)
  • Roze switch controllers met bijpassende dopjes (wil ik eigenlijk ook niet voor kerst maar moet opties aandragen 😆 )
  • badjas (een dure, van Ralph Lauren of zo 💸 )

[verwijderd] Of sokken want dat is altijd handig. Boring.

Ik vind dat dus zo grappig, ik heb 2 kinderen die allebei niks lievers willen dan sokken voor kerst. 🤣
Ze hebben uiteraard meer dan genoeg normale sokken voor dagelijks gebruik, maar ze willen sokken met het hoofd van Ryan Gosling erop, en sokken met kattenpootjes, en speciale huissokken, en.... ik heb echt sok-verslaafden 😂😂

• [verwijderd]

CrazyCatLady Ja dat is dan anders idd. Ik heb mijn nichtjes Happy Socks cadeau gedaan een paar jaar geleden want dat wilden ze. Maar mijn man geeft niets om sokken dus dan is een leuk of grappig paar sokken geen leuk cadeau maar een boring cadeau haha

Wandelsokken (moet in m'n schoenen en die krengen zijn duur!)
    Boeken
    Leuke schaaltjes etc voor als we visite krijgen
    Setje maatbekertjes
    Koffieautobeker
    Kaarsen
    Badspul

Van m'n ouders mag ik zelf kiezen en ik ben op zoek naar schoenen die elk schapenwol vanbinnen zijn voor in de rolstoel.

Man krijgt een horloge, wilde ik eigenlijk voor z'n verjaardag maar kon toen niets vinden. Hij draagt sinds een paar maanden zijn horloge weer dus ik vind dit echt een superleuk cadeau 😃
    Verder nog handschoen waarmee hij op z'n telefoon kan (eigenbelang) en mss wat klein frutsels als ik ze zie. Anders speciaalbier ofzo.

• Trees hebben hierop gereageerd.
    • Trees vindt dit leuk

[verwijderd] mijn inspiratie komt ook niet verder dan sokken, want in zijn geval ook nog een wegwerpcadeau is. Hij doet gemiddeld 3 a 4 weken met sokken en dan zitten er alweer gaten in. Maakt niet uit hoe duur of goedkoop de sokken zijn.

Aftershave vindt hij wel lekker, maar ik kan niet tegen parfum en aftershave. Veel te zwaar qua geur. Vanuit eigenbelang krijgt hij dat niet 😜.

Zijn hobby’s zijn o.a. fotograferen (hij heeft al 101 lenzen), elektronische muziek maken (geen idee wat je daarvoor kan kopen) en fietsen (kan ik daar nog iets mee??).

Voor mijzelf heb ik nu bedacht:

• zeep van lush

En toen was het weer stil 🤣

Als ik jullie lijstjes lees dan denk ik ‘niet mijn ding’, maar nog veel meer ‘heb ik al’. Ik ben hopeloos verwend ben ik bang 😬. Of ik vind het heel vaak niet nodig.

Voor mijn verjaardag krijg ik nu een nieuwe zonnebril, omdat ik de mijne al +10 jaar heb en mijn man vindt dat ik een nieuwe verdien. Ik vind het onzin, want de bril doet wat hij moet doen. Ik geloof dat ik vooral hem er blij mee maak. Nu moet ik ook nog naar de opticien om een nieuwe uit te zoeken. Daar vind ik dus echt geen ruk aan. Ik ben echt zo partypooper 🙄.

Trees En wat geven jullie je partner eigenlijk?

Met kerst niks, net als de rest van de familie 🤪

Gisteren was hij jarig. Krijgt als hij thuis is een frietpan (mijn belang 🤪), grote doos lego, vogelvoer. Van mijn familie kerstdorp van lego.

Hij weet ook nooit iets 🤷‍♀️

Ik geef mijn vriend een game voor de Ps4, een bakvorm en speciale koffie. Ik zag ook een adventskalender van koffie, maar aangezien ik nu al een andere zak heb gehaald, doe ik dat misschien volgend jaar.

Verder hou ik ook een lijstje bij voor hem (dat weet hij niet), elke keer als hij iets zegt wat hij wil hebben, vul ik het aan. Anders ben ik ook compleet besluiteloos op dit soort momenten, haha.
      Op het lijstje staat verder oa:

• nieuwe gereedschapskist
      • wereldbol
      • gasbrander (zo’n hand ding, waarmee je crème brulee brandt enzo)
      • een pizzaschep (hij wil het liefst ook een complete pizza oven voor buiten haha)
      • nieuwe pantoffels
      • speciaalbier
      • een boek over geschiedenis of architectuur is ook altijd goed
      • concert kaartjes

@Trees kan je niet iets vragen voor de tuin? Nieuwe bloembollen voor mooie lentebloemen, gekke zaadjes voor de moestuin? Zo’n boog waar je pompoenen overheen kan laten groeien?
      Of ook iets van klei en glazuur, je vond het toch heel leuk om dat boetseerwerk van Manque te glazuren?

Blue kan je niet iets vragen voor de tuin?

Een boek om te lezen bij zn kampvuur. Of verwar ik hem nu met iemand😅

Blue hij wil het liefst ook een complete pizza oven voor buiten haha

Deze willen wij ook, maar ze zijn helaas zo duur. We hebben een grote kamado met pizzasteen buiten en dat werkt ook goed. Wie weet ga ik zelf buiten ooit een echte pizza oven bouwen. Ik wil alleen nog heel veel buiten timmeren. Ik wil eerst een ligbad buiten. Het lijkt mij heerlijk om midden in de winter buiten in een warm bad te zitten, terwijl ik over het land staar.

Blue kan je niet iets vragen voor de tuin? Nieuwe bloembollen voor mooie lentebloemen, gekke zaadjes voor de moestuin? Zo’n boog waar je pompoenen overheen kan laten groeien?
          Of ook iets van klei en glazuur, je vond het toch heel leuk om dat boetseerwerk van Manque te glazuren?

oh dit zijn echt leuke ideeën! Dank je wel.

Ik heb alleen geen klei-oven. Gebruik jij klei voor een oven of iets anders?

Toch6 Een boek om te lezen bij zn kampvuur. Of verwar ik hem nu met iemand😅

Haha dat boek bij het kampvuur. Ik geloof dat hij inmiddels op pagina 10 is en het boek in het kampvuur is verdwenen. Was echt een groot succes 😂

Trees Haha dat boek bij het kampvuur. Ik geloof dat hij inmiddels op pagina 10 is en het boek in het kampvuur is verdwenen. Was echt een groot succes

Dat dacht ik al🤣

Trees En wat geven jullie je partner eigenlijk?

Mijn vriend wordt blij van boeken en manga’s. Hij is fan van Dragonball Z en Warhammer, dus daar krijgt hij figuurtjes, boeken, t-shirts, mokken etc van. Vind hij ook echt leuk om te krijgen. Verder wordt hij blij van Steam tegoed, Kindle tegoed, fijne hoodies, aparte sokken en boxers. En tegenwoordig ook van sport spullen zoals een fijne drink fles, sport broek, gewichten voor thuis. Van mij krijgt hij ook nog wel eens luchtjes maar dat is meer omdat ik het sexy vindt als hij lekker ruikt. Hij geeft er zelf niks om.

Ik geef onszelf een schoenen droger 🤣 mn man was nog niet helemaal overtuigd, maar aangezien mn kinderen laarzen met willen voering hebben wel noodzakelijk anders kunnen de laarzen weg na een maand denk ik.

Ik heb zelf wat gelnagellakjes erop staan. Een saunabadhanddoek, een klein zandlopertje voor de sauna, tuinlampjes en een houten jaarring van Dille en Kamille.

Wij doen niet aan kerstcadeaus maar voor sinte heb ik voor man een houten modelbouw ding.een raamwisser voor in z'n auto pantoffels en een chocoletter. Voor mezelf heb ik diamond painting, oorbellen, pantoffels en een chocoletter. (Lekker origineel ook 2x pantoffels maar we hebben verbouwd en de vloerverwarming moet langzaam opstoken dus het is hier best koud binnen)

• [verwijderd]

Bob_Ross oeh! gelnagellak is ook een goed idee!

[verwijderd]

Ze hebben nu nog BF korting bij Pink Gellac. 9 euro per potje. 😎
                Ik heb deze kleuren gevraagd. Welke vraag jij?

Trees echte pizza oven bouwen. Ik wil alleen nog heel veel buiten timmeren. Ik wil eerst een ligbad buiten.

🤔 mijn timmersvrouw brein zegt dat dit samen kan. Want kun je dan niet met die oven het vuur verwarmen voor je water? Oh ik zie echt mogelijkheden.