Het sinterkerst topic!
Blue hij wil het liefst ook een complete pizza oven voor buiten haha
Deze willen wij ook, maar ze zijn helaas zo duur. We hebben een grote kamado met pizzasteen buiten en dat werkt ook goed. Wie weet ga ik zelf buiten ooit een echte pizza oven bouwen. Ik wil alleen nog heel veel buiten timmeren. Ik wil eerst een ligbad buiten. Het lijkt mij heerlijk om midden in de winter buiten in een warm bad te zitten, terwijl ik over het land staar.
Blue kan je niet iets vragen voor de tuin? Nieuwe bloembollen voor mooie lentebloemen, gekke zaadjes voor de moestuin? Zoโn boog waar je pompoenen overheen kan laten groeien?
Of ook iets van klei en glazuur, je vond het toch heel leuk om dat boetseerwerk van Manque te glazuren?
oh dit zijn echt leuke ideeรซn! Dank je wel.
Ik heb alleen geen klei-oven. Gebruik jij klei voor een oven of iets anders?
Toch6 Een boek om te lezen bij zn kampvuur. Of verwar ik hem nu met iemand
Haha dat boek bij het kampvuur. Ik geloof dat hij inmiddels op pagina 10 is en het boek in het kampvuur is verdwenen. Was echt een groot succes
- Bijgewerkt
Trees En wat geven jullie je partner eigenlijk?
Mijn vriend wordt blij van boeken en mangaโs. Hij is fan van Dragonball Z en Warhammer, dus daar krijgt hij figuurtjes, boeken, t-shirts, mokken etc van. Vind hij ook echt leuk om te krijgen. Verder wordt hij blij van Steam tegoed, Kindle tegoed, fijne hoodies, aparte sokken en boxers. En tegenwoordig ook van sport spullen zoals een fijne drink fles, sport broek, gewichten voor thuis. Van mij krijgt hij ook nog wel eens luchtjes maar dat is meer omdat ik het sexy vindt als hij lekker ruikt. Hij geeft er zelf niks om.
Ik geef onszelf een schoenen droger mn man was nog niet helemaal overtuigd, maar aangezien mn kinderen laarzen met willen voering hebben wel noodzakelijk anders kunnen de laarzen weg na een maand denk ik.
Bob_Ross het enige wat ik erop heb staan was de Milky Way van Lego en die heb ik gekocht. Was ook duur zat
Ik heb zelf wat gelnagellakjes erop staan. Een saunabadhanddoek, een klein zandlopertje voor de sauna, tuinlampjes en een houten jaarring van Dille en Kamille.
Wij doen niet aan kerstcadeaus maar voor sinte heb ik voor man een houten modelbouw ding.een raamwisser voor in z'n auto pantoffels en een chocoletter. Voor mezelf heb ik diamond painting, oorbellen, pantoffels en een chocoletter. (Lekker origineel ook 2x pantoffels maar we hebben verbouwd en de vloerverwarming moet langzaam opstoken dus het is hier best koud binnen)
[verwijderd]
Bob_Ross oeh! gelnagellak is ook een goed idee!
Ze hebben nu nog BF korting bij Pink Gellac. 9 euro per potje.
Ik heb deze kleuren gevraagd. Welke vraag jij?
[verwijderd]
Bob_Ross
Ik wil een nieuwe rode kleur, zwart en wit/creme. Welk merk of welke kleur precies weet ik nog niet, haha.
Ik heb pink gellac nog nooit gebruikt trouwens. Ben jij er tevreden over?
Ik heb nog nooit andere gellac gebruikt dan dit merk, omdat de stylist waar ik vroeger ging, dit ook gebruikte.
Ik vind sommige lakken wel wat dikkig, maar het potje iets verwarmen (in bijv je oksel) lost dit al een stuk op.
Verder tevreden!
[verwijderd]
Gisteren de boom opgetuigd, net de kalenders uitgepakt
Hier geen gelovige meer, maar gisteren toch nog wat aan Sinterklaas gedaan. Schoonzus en schoonmoeder gaven ook nog wat. Van ons boek van De zoete Zusjes en het spel Spookslot.
En de hit van deze december:
Een hobbyhorse stal. Coco staat er al in. Daantje komt met kerst. Een neiuwe handgemaakte hobbyhorse.
Met kerst krijgt ze van ons nog een dekbedovertrek met avocado's, waar Avocuddles op staat. Een ander boek van De Zoete Zusjes, een hoofdstel voor Daantje en zo'n Bunnycorn ei. Schoonmoeder dus de hobbyhorse en zal vast nog wel wat kleinigheidjes hebben. En van mn vader en zus een emmertje en houten voer enzo voor de hobbyhorses.
Wij zijn meer van de kerst. Van huis uit ook gewend. Dafne is net als ik gek op kerst en de decembermaand. De kadootjes onder de boom. De lampjes enzo. Elk jaar de gourmet bij schoonmoeder Lekker kneuterig, maar ik hou ervan!
- Bijgewerkt
C's cadeau van opa&oma uit Schotland is vandaag binnen gekomen, een air patroller. Alleen daarop gaat ie al flippen, dat wordt echt leuk met uitpakken.
Man had ook weer iets (?) boven laten leggen, ik heb 't maar een beetje losgelaten, beter verwend dan verwaarloosd zullen we maar zeggen
(Waar ik t eigenlijk niet mee eens ben, maar gelukkig kunnen we deel boven houden en wisselen zodat ie beneden iig een beetje gezonde hoeveelheid keus heeft)
- Bijgewerkt
Ik heb kerstcadeautjes voor de katten gekocht. Zal ik het maar meteen weg gooien en ze de kartonnen doos geven voor kerst? Scheelt weer inpakken
[verwijderd]
[verwijderd] De kalenders gaan super goed trouwens
Ik ben soms een beetje een doemdenker (sceptisch, kritisch, met alles-rekening-houden-isch) waardoor ik neig om vaak een 'in het ergste geval'-scenario voor me te houden, dan kan het altijd meevallen.
9 van de 10x kan ik daarna komen melden dat alles helemaal prima is gegaan, geen vuiltje aan de lucht en zelfs een tegenslag was geen echte tegenslag want *vul relativerende reden in *.
Anyway!
Rรฉmy is zo leuk dit jaar! Hij begrijpt helemaal een vakje per dag. Zeurt niet om nog een vakje en is niet ongeduldig. Hij houdt zelf ook een kalender bij met de dagen tot kerst
... hij telt voor het gemak ook door tot december 36. Ook de dagen voor december worden genummerd.. oke
Lily vindt haar kalender ook erg leuk. Paw Patrol dus het is al gauw goed, haha. (hoe ze bij Paw Patrol komt weet ik niet hoor trouwens. Wij hebben niets van Paw Patrol, kijken het ook nooit want de jongens vinden het niet leuk. Maar zij is fan... ok. haha)
Robbie heeft een kalender van National Geographic met Gemstones. Ook een grote hit. Na het openen vergelijkt hij het steentje met de legenda, vervolgens gaat hij de steen opzoeken op het internet, en het woord en beeld zit voor altijd in zijn hoofd geprent. Als ik vraag welke dit zijn dan zegt hij meteen:
Links (boven) is Tiger's Eye , rechts is Black Obsidian.
Ben benieuwd of hij er uiteindelijk 24 uit zijn hoofd kan leren en kan opnoemen, haha