LilyMilie De kalenders gaan super goed trouwens 😃
Ik ben soms een beetje een doemdenker (sceptisch, kritisch, met alles-rekening-houden-isch) waardoor ik neig om vaak een 'in het ergste geval'-scenario voor me te houden, dan kan het altijd meevallen.
9 van de 10x kan ik daarna komen melden dat alles helemaal prima is gegaan, geen vuiltje aan de lucht en zelfs een tegenslag was geen echte tegenslag want *vul relativerende reden in *.
Anyway!
Rémy is zo leuk dit jaar! Hij begrijpt helemaal een vakje per dag. Zeurt niet om nog een vakje en is niet ongeduldig. Hij houdt zelf ook een kalender bij met de dagen tot kerst 😄
... hij telt voor het gemak ook door tot december 36. Ook de dagen voor december worden genummerd.. oke 😆
Lily vindt haar kalender ook erg leuk. Paw Patrol dus het is al gauw goed, haha. (hoe ze bij Paw Patrol komt weet ik niet hoor trouwens. Wij hebben niets van Paw Patrol, kijken het ook nooit want de jongens vinden het niet leuk. Maar zij is fan... ok. haha)
Robbie heeft een kalender van National Geographic met Gemstones. Ook een grote hit. Na het openen vergelijkt hij het steentje met de legenda, vervolgens gaat hij de steen opzoeken op het internet, en het woord en beeld zit voor altijd in zijn hoofd geprent. Als ik vraag welke dit zijn dan zegt hij meteen:
Links (boven) is Tiger's Eye , rechts is Black Obsidian.
Ben benieuwd of hij er uiteindelijk 24 uit zijn hoofd kan leren en kan opnoemen, haha