Wij gaan dit jaar met Kerst kado's geven. Voor N, 9 jaar heb ik: een mooi jurkje, mok met Stitch erop, 2x 6 creachick markers en het boek over de Gorgels ( die gaat man nog kopen)
N is op 9 januari jarig, dus ik vind het zo best.
Voor mijn man koop ik een luchtje, en een trui. Voor de rest weet ik het nog niet.
Zelf wil ik graag het puzzelboek van de Efteling. En potjes met tijd om te borduren...

• [verwijderd]

Uilenmama Die potjes met tijd lijken mij ook wel wat! waar heb je die gevonden? Mooie Black Friday aanbieding toevallig? πŸ˜„

Voor Sint ben k aardig rond, alleen nog even langs de plaatselijke speelgoed winkel voor de laatste twee cadeaus.

Voor kerst doen we altijd alleen een boek voor de kinderen, daar moet k nog naar op zoek.

• [verwijderd]

Vanavond de rest van de cadeaus besteld. Ik vind het super fijn nu al klaar te zijn! πŸ˜„

Voor grote R kom ik uit op 86€ in totaal (3 cadeaus), voor kleine R 88€ (4 cadeaus) en voor de Lillert 76€ (3 cadeaus)
    Het budget was tussen de 80 en 100 euro per kind, dus meer dan prima gedaan, al zeg ik het zelf πŸ˜†

Ik wil alleen nog iets van een kleurboek/activiteiten boek voor erbij maar die neem ik op het laatst bij een supermarkt pas mee. Op het laatste moment wil er namelijk nog wel eens een nieuwe interesse ontstaan en daar kan ik dan aan voldoen dmv zo'n boek πŸ€“

Ook vandaag de kerstboom 'besteld'. Via school kan je korting krijgen en hoef je hem op een zaterdag enkel op te halen (geen gedoe met uitzoeken, ze gooien hem zo achterin je auto).

Laat kerst maar komen. Ik ben er klaar voor πŸŽ„ πŸ˜ƒ

[verwijderd] Ik vind het super fijn nu al klaar te zijn! πŸ˜„

Heerlijk he? Ik heb vandaag inpakpapier gekocht en nog iets lekkers dus voor kerst ben ik ook klaar.

Nu kan ik beginnen aan sinterklaas 🀣
      Chocolade letter hoor, dus dat gaat gewoon met de boodschappen mee.

• [verwijderd]

CrazyCatLady Nu kan ik beginnen aan sinterklaas 🀣

πŸ˜‚

Maar heerlijk idd! Inpakpapier heb ik vorige week bij de Ikea meegenomen dus ook dat is al in huis!
        Ik weet nog niet wanneer ik ga inpakken maar tijd genoeg, haha

12 dagen later
        • [verwijderd]

Gisteren de kalenders ingepakt, komende zaterdag gaan we de boom halen en opzetten. Zondagochtend mogen ze de kalenders uitpakken en het eerste vakje openmaken πŸ˜ƒ

(ik voorzie enig drama bij zowel RΓ©my als Lily. Ik denk dat ze het concept van 'elke dag een vakje' niet volledig begrijpen (Lily) ofwel niet accepteren (RΓ©my). Maar we gaan het zien πŸ˜… πŸ˜ƒ (Hoe Robbie gaat reageren is alijd een verrassing haha) )

[verwijderd] het grappige is! Ik dacht dit van M eigenlijk ook (elk jaar wel πŸ˜…) maar hij snapte het principe wel gelijk en het werd juist iets dat hij in de ochtend snel zijn kleding aan deed (tot 3 kwart jaar geleden was het elke dag strijd om zichzelf aan te kleden. Nu doet hij het wel overigens dus deze motivatie is niet meer nodig maar wel leuk voor hem) L accepteerde het ook vorig jaar maar ik weet niet of ze dat dit jaar ook zo vindt aangezien ze nu 3 is πŸ˜‚

Mooi ingepakt!

• [verwijderd]

Hopsatee Dat is ook wel zo ja. Misschien dat de uitdaging gaat zitten in zelfbeheersing, haha. Hij weet het, wil het denk ik ook wel goed doen, maar of hij het ook kan 😏
            Maar misschien gaat het beter dan ik inschat hoor, ik ben wel vaker wat pessimistisch haha. Morgen, gisteren, overmorgen en 'zaterdag' (=redelijk ver weg maar niet heeeeel ver weg) zit er wel in bij hem, hij kan dat wel inschatten of accepteren als ongeveer tijdsvak.

Voor Lily is tijd gewoon nog een lastig begrip natuurlijk. Morgen, strakjes, later, 5 minuten, half uur, volgend jaar.. dat is allemaal hetzelfde gevoelsmatig. Als ik zeg 'elke dag een vakje, morgen weer eentje' dan begrijpt ze dat het NU niet kan, maar 3 minuten later moet je haar weer vertellen; 'nee, morgen' , haha.

• [verwijderd]

Bob_Ross Uggs! (weet niet of ik ze krijg, maar ze staan wel op mijn lijstje xD)

Bob_Ross moet ik ook nog bedenken 😬. Ik ben al lang blij dat ik iets voor mijn verjaardag volgende week heb bedacht (nieuwe zonnebril). Ik vind het echt lastig.

β€”
            Ik werk het beste op deadlines. Waarschijnlijk doe ik mijn inkopen een paar dagen voor kerst. Hoe hard ik mij elk jaar ook voorneem om het anders te doen. Het lukt nooit. Ik moet nu eerst de zelfgemaakte adventkalenders nog afmaken 🫣

Bob_Ross
            Geen lijstje, want ik verwen mezelf 😝

Ik krijg:
            Een escaperoom puzzel
            Boek over moeder aarde/wicca
            Hele dikke fluffy huissokken
            Boek over kunstgeschiedenis met katten
            Modelbouw booknook kit
            Chocolade

Van de kinderen krijg ik waarschijnlijk van ieder een Funko Pop, die verzamel ik.

Ik heb op lijstje.nl nu een uitgebreide lijst gemaakt, wanneer ik iets nieuws verzin door het jaar heen, zet ik het daar meteen bij. Dan hoef ik bij verjaardagen, kerst, sinterklaas etc. alleen maar het linkje te delen of te kijken of die nog up to date is.

Bij mij staat er o.a. op:

• happy soaps
            • geur diffuser
            • kaarsen
            • latte lepels
            • mospaal voor planten
            • parfum
            • boeken
            • puzzel
            • bordspellen
            • uitbreidingen Sims
            • hobby dingen; zoals klei, glazuur, olieverf, brood bak spullen, etc.

Voornamelijk van die dingen die je niet perse nodig hebt, of waar ik normaliter niet direct m’n geld aan zou besteden. Maar die dan wel leuk zijn om af en toe als cadeautje te krijgen πŸ™‚

Bob_Ross Ik hou heel hele jaar door lijstjes bij op webshops. Met favorieten. En dan met kerst kijk ik daar in en maak er een lijstje van.
            Ik heb nu er op staan; fluffy StarWars pyjama, parfums, glazen voorraad potjes, een houten borstel, wat boeken.

Wij hebben een app groep met het gezin, waar iedereen het hele jaar zijn cadeau ideeΓ«n op zet. Hartstikke handig!

Probleem is alleen dat als ik iets wil, ik het eigenlijk direct koop 😬. Mijn man doet hetzelfde. Zo belachelijk veel wensen hebben wij nu ook weer niet gedurende het jaar. Tegen de tijd dat het kerst is, weten we daardoor niks meer. Voor de meiden wel genoeg inspiratie op het lijstje.

Alleen de belachelijk dure dingen blijven op het lijstje staan, maar deze vallen in de categorie een houten barrelsauna, hottub en verwarmd zwembad in de tuin. Ik vermoed dat ik deze dit jaar ook niet onder de boom krijg 😝.

Ik ga jullie lijstjes maar bestuderen en hopelijk kom ik op ideeen. Mijn man vraagt tot nu toe nieuwe klompen en een autovoetmat. Nou die man weet ook wel hoe hij zichzelf moet verwennen πŸ™„.

Kom maar op met die lijstjes! 😁 En wat geven jullie je partner eigenlijk?

• [verwijderd]

Trees En wat geven jullie je partner eigenlijk?

Geen idee. Hij wil een Ps5 (de gek) en niets anders. Niet op een kleutermanier hoor "ik wil roze of ik wil NIETSSSSSS!!!" maar hij heeft verder geen wensen behalve een Ps5 , zo bedoelt πŸ˜† haha

Ik zat te denken aan een figurine, maar deze heb ik al voor zijn verjaardag gegeven en als tussendoorcadeautje daarvoor. Niet heel creatief denk ik dan.

Ik wil alleen ook geen onzin kopen. Parfum want kerst of zo. Dat draagt hij niet dus dat is gewoon zonde. Of sokken want dat is altijd handig. Boring.

Ik denk nog even verder dus πŸ˜›