Toch6 appte het net naar man en hij zegt "wel mooi" dus hij blijft nog op de lijst. Ben nog niet 100% overtuigd maar er is een begin zo

16 dagen later

Wat zouden jullie maken van D i e k e / H e n d r i k a ?
Hoeft geen wauw-factor te zijn omdat het 2e of 3e naam wordt (afhankelijk van hoe het "bekt") maar heb tot nog toe ook nog niet iets waarvan ik denk dat vind ik wel leuk. Kom nu niet echt verder dan Henrike maar daarbij ook niet echt het gevoel. Dus dacht misschien hebben jullie nog leuke suggesties ๐Ÿ˜„

(Voor jongen mag evt ook al ben ik daar redelijk over uit wat ik er van wil maken)

Toch6 Ik vind Dieke echt leuk en ben geen enorme fan van veel oud hollandssche namen zeg maar.

19 dagen later

Bloem

iMoeder
      Ik vind het niks maar komt misschien ook omdat schoonzus de enige is die ik ken met die naam en die is inmiddels 50+. Dus in mijn ogen een ouderwetse naam.
      Nou ja, eerst maar roepnamen nu. Kom er niet echt uit.

Meisje echt weinig nog waarvan ik denk ja.
      Jongen: als ik antonie kies wordt het waarschijnlijk A.D.E (en we hebben al een A.D.), teveel dansfestival associatie? En misschien irritant met post? Maar A.E.D. klinkt ook zo medisch ๐Ÿ˜…

Toch6 Jongen: als ik antonie kies wordt het waarschijnlijk A.D.E (en we hebben al een A.D.), teveel dansfestival associatie? En misschien irritant met post? Maar A.E.D. klinkt ook zo medisch ๐Ÿ˜…

Daar zou ik me niet zo druk om maken hoor. Ik moest trouwens eerst opzoeken wat ADE was.

Toch6 Jongen: als ik antonie kies wordt het waarschijnlijk A.D.E (en we hebben al een A.D.), teveel dansfestival associatie?

Ik zou die associatie ook niet hebben ๐Ÿ™‚

Vulpen Ik ook niet. Zolang de letters samen geen raar woord vormen is het prima wat mij betreft.

Vulpen ik ook niet. Ik denk dat die afkorting echt minder gangbaar is dan bijvoorbeeld A. P. K. of S. O. A.

Ik heb ook geen idee wat ADE is hoor, denk dat die letters prima kunnen.

Toch6 mini heeft ADE en daar hoor ik nooit iemand over. AED heb ik bewust niet gedaan omdat ik in de zorg werk, dus daar had ik teveel associatie bij.

Oh ik had eigenlijk verwacht dat jullie wel de associatie zouden hebben met Amsterdam dance event. Maar dat is zo te lezen niet de associatie die opkomt bij jullie. Dat is fijn om te lezen.

Rietjesbeker A. P. K. of S. O. A.

Die worden het niet nee ๐Ÿ˜…

Toch6 Ik ben wel van de dance maar bij ADE wist ik echt even niet wat je bedoelde. Dus denk dat die associatie wel mee valt

Toch blij dat ik m'n twijfel heb gedeeld mbt de initialen. Daardoor is het stukje "angst" voor de associatie stuk minder.
              Dan ga ik de naam A verder laten bezinken want hij voldoet wel aan mijn wensen.

Toch6 A.D.E (en we hebben al een A.D.)

En denk dat dat ook wel meevalt. Ik heb ook een EL en een LE en daar vergis ik me ook niet in dus denk dat 1 letter meer ook genoeg verschil is

Toch6 ik heb juist eerder een associatie bij AD (Algemeen dagblad) en EL (eetlepel) ๐Ÿ˜‚
                Maar ach, I is een gulden, en H een winkel dus dat doet me niet zo veel.
                Als het nou ASS of AAP zou zijn zou ik wel even verder kijken ๐Ÿ˜‰

Toch6 als ik antonie kies wordt het waarschijnlijk A.D.E (en we hebben al een A.D.), teveel dansfestival associatie?

Geen flauw idee waar ADE voor staat.

Toch6 En misschien irritant met post?

Ik heb exact dezelfde initialen en achternaam als mijn vader. Nu zijn wij niet samen opgegroeid, maar ik vond het later wel grappig. Al had ik wel altijd de neiging om als ik bij hem was de post van de Rabobank open te maken, want daar stond mijn naam op en ik heb ook de Rabobank ๐Ÿ˜…. Als er zelfs nog een letter extra is, zou ik daar geen echt rekening mee houden. Het is maar een kleinigheidje. Daar ga je vanzelf wel op letten en ze wonen hopelijk niet eeuwig thuis.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
                  • Toch6 vindt dit leuk

Toch6 bij mij wel, maar ik vind dat altijd een beetje โ€œspijkers op laag water zoekenโ€ initialen, wanneer gebruik je die nou. Denkt toch niemand over na. SOA ofzo zou ik ontwijken maar de rest - prima. Ik zou er geen naam voor laten.

Hoeveel briefpost krijgen mensen eigenlijk sowieso nog? Ik krijg alleen bijv van de gemeente / vaccinatie post. En dat gaan ze ook afschaffen begreep ik.

Rietjesbeker Ik denk dat die afkorting echt minder gangbaar is dan bijvoorbeeld A. P. K. of S. O. A.

๐Ÿคฃ

Mijn man had ooit een collega en die heette k. bouter en nu hebben we een buurman die k. pot heet. Hoe initialen combineren met de achternaam is ook wel handig. Al vallen deze nog wel mee. Beter dan bijv S.M. Kelder.