Toch6 Jongen: als ik antonie kies wordt het waarschijnlijk A.D.E (en we hebben al een A.D.), teveel dansfestival associatie?

Ik zou die associatie ook niet hebben 🙂

Vulpen Ik ook niet. Zolang de letters samen geen raar woord vormen is het prima wat mij betreft.

Vulpen ik ook niet. Ik denk dat die afkorting echt minder gangbaar is dan bijvoorbeeld A. P. K. of S. O. A.

Ik heb ook geen idee wat ADE is hoor, denk dat die letters prima kunnen.

Toch6 mini heeft ADE en daar hoor ik nooit iemand over. AED heb ik bewust niet gedaan omdat ik in de zorg werk, dus daar had ik teveel associatie bij.

Oh ik had eigenlijk verwacht dat jullie wel de associatie zouden hebben met Amsterdam dance event. Maar dat is zo te lezen niet de associatie die opkomt bij jullie. Dat is fijn om te lezen.

Rietjesbeker A. P. K. of S. O. A.

Die worden het niet nee 😅

Toch6 Ik ben wel van de dance maar bij ADE wist ik echt even niet wat je bedoelde. Dus denk dat die associatie wel mee valt

Toch blij dat ik m'n twijfel heb gedeeld mbt de initialen. Daardoor is het stukje "angst" voor de associatie stuk minder.
        Dan ga ik de naam A verder laten bezinken want hij voldoet wel aan mijn wensen.

Toch6 A.D.E (en we hebben al een A.D.)

En denk dat dat ook wel meevalt. Ik heb ook een EL en een LE en daar vergis ik me ook niet in dus denk dat 1 letter meer ook genoeg verschil is

Toch6 ik heb juist eerder een associatie bij AD (Algemeen dagblad) en EL (eetlepel) 😂
          Maar ach, I is een gulden, en H een winkel dus dat doet me niet zo veel.
          Als het nou ASS of AAP zou zijn zou ik wel even verder kijken 😉

Toch6 als ik antonie kies wordt het waarschijnlijk A.D.E (en we hebben al een A.D.), teveel dansfestival associatie?

Geen flauw idee waar ADE voor staat.

Toch6 En misschien irritant met post?

Ik heb exact dezelfde initialen en achternaam als mijn vader. Nu zijn wij niet samen opgegroeid, maar ik vond het later wel grappig. Al had ik wel altijd de neiging om als ik bij hem was de post van de Rabobank open te maken, want daar stond mijn naam op en ik heb ook de Rabobank 😅. Als er zelfs nog een letter extra is, zou ik daar geen echt rekening mee houden. Het is maar een kleinigheidje. Daar ga je vanzelf wel op letten en ze wonen hopelijk niet eeuwig thuis.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
            • Toch6 vindt dit leuk

Toch6 bij mij wel, maar ik vind dat altijd een beetje “spijkers op laag water zoeken” initialen, wanneer gebruik je die nou. Denkt toch niemand over na. SOA ofzo zou ik ontwijken maar de rest - prima. Ik zou er geen naam voor laten.

Hoeveel briefpost krijgen mensen eigenlijk sowieso nog? Ik krijg alleen bijv van de gemeente / vaccinatie post. En dat gaan ze ook afschaffen begreep ik.

Rietjesbeker Ik denk dat die afkorting echt minder gangbaar is dan bijvoorbeeld A. P. K. of S. O. A.

🤣

Mijn man had ooit een collega en die heette k. bouter en nu hebben we een buurman die k. pot heet. Hoe initialen combineren met de achternaam is ook wel handig. Al vallen deze nog wel mee. Beter dan bijv S.M. Kelder.

Trees en met 15 jaar verschil zal grootste deel van de tijd dat baby post krijgt D ook wel uit huis zijn hoop ik inderdaad

Hopsatee man veel maar dat zijn vooral zakelijke rekeningen uit België enzo.
                    Privé inderdaad niet zoveel meer.

Trees onze achternaam is wel normaal. Hoewel ik dan niet voornaam achternaam initialen moet doen want dan heb ik gvd 😅

Even nog over de A.D.E.
                    De kans is aanwezig dat ik op D zn verjaardag beval (is in week 38). D heeft dus A.D. officieel. Zou het met dezelfde datum lastig worden of zal 2010 en 2025 en A.D. en A.D.E. genoeg verschil zijn?

Hopsatee wij toch nog best veel hoor, school doet alles per post.
                      Maar ook naast post zou ik er wel voorzichtig mee zijn, ook met digitale administratie. Je hoort vaak dat het fout gaat met tweelingen, maar ik heb een periode flink gezeik gehad met incassobureaus van een wildvreemde met dezelfde voorletter + achternaam + geboortedatum + woonplaats.
                      Als de initialen en de verjaardag dan op elkaar lijken, en het adres ook nog hetzelfde is, is een foutje natuurlijk zo gemaakt.
                      Toch6

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Toch6 Ja joh, ik zou me daar niet druk om maken hoor! Want dit: Toch6

Hoeveel post krijgt een baby nou? Mijn kinderen krijgen nooit post. Ja, de Bobo en de Donald Duck 🤣