Vulpen ik ook niet. Ik denk dat die afkorting echt minder gangbaar is dan bijvoorbeeld A. P. K. of S. O. A.
Gezocht
Ik heb ook geen idee wat ADE is hoor, denk dat die letters prima kunnen.
Oh ik had eigenlijk verwacht dat jullie wel de associatie zouden hebben met Amsterdam dance event. Maar dat is zo te lezen niet de associatie die opkomt bij jullie. Dat is fijn om te lezen.
Rietjesbeker A. P. K. of S. O. A.
Die worden het niet nee
Toch blij dat ik m'n twijfel heb gedeeld mbt de initialen. Daardoor is het stukje "angst" voor de associatie stuk minder.
Dan ga ik de naam A verder laten bezinken want hij voldoet wel aan mijn wensen.
Toch6 A.D.E (en we hebben al een A.D.)
En denk dat dat ook wel meevalt. Ik heb ook een EL en een LE en daar vergis ik me ook niet in dus denk dat 1 letter meer ook genoeg verschil is
Toch6 ik heb juist eerder een associatie bij AD (Algemeen dagblad) en EL (eetlepel)
Maar ach, I is een gulden, en H een winkel dus dat doet me niet zo veel.
Als het nou ASS of AAP zou zijn zou ik wel even verder kijken
- Bijgewerkt
Toch6 als ik antonie kies wordt het waarschijnlijk A.D.E (en we hebben al een A.D.), teveel dansfestival associatie?
Geen flauw idee waar ADE voor staat.
Toch6 En misschien irritant met post?
Ik heb exact dezelfde initialen en achternaam als mijn vader. Nu zijn wij niet samen opgegroeid, maar ik vond het later wel grappig. Al had ik wel altijd de neiging om als ik bij hem was de post van de Rabobank open te maken, want daar stond mijn naam op en ik heb ook de Rabobank . Als er zelfs nog een letter extra is, zou ik daar geen echt rekening mee houden. Het is maar een kleinigheidje. Daar ga je vanzelf wel op letten en ze wonen hopelijk niet eeuwig thuis.
Hoeveel briefpost krijgen mensen eigenlijk sowieso nog? Ik krijg alleen bijv van de gemeente / vaccinatie post. En dat gaan ze ook afschaffen begreep ik.
Rietjesbeker Ik denk dat die afkorting echt minder gangbaar is dan bijvoorbeeld A. P. K. of S. O. A.
Mijn man had ooit een collega en die heette k. bouter en nu hebben we een buurman die k. pot heet. Hoe initialen combineren met de achternaam is ook wel handig. Al vallen deze nog wel mee. Beter dan bijv S.M. Kelder.
CrazyCatLady ASS
Had bij D wel duidelijk geweest of het lot tarten
CrazyCatLady AAP
J maakte van Jacob heel lang apekop, dus dat was j.... apekop achternaam
Even nog over de A.D.E.
De kans is aanwezig dat ik op D zn verjaardag beval (is in week 38). D heeft dus A.D. officieel. Zou het met dezelfde datum lastig worden of zal 2010 en 2025 en A.D. en A.D.E. genoeg verschil zijn?
Hopsatee wij toch nog best veel hoor, school doet alles per post.
Maar ook naast post zou ik er wel voorzichtig mee zijn, ook met digitale administratie. Je hoort vaak dat het fout gaat met tweelingen, maar ik heb een periode flink gezeik gehad met incassobureaus van een wildvreemde met dezelfde voorletter + achternaam + geboortedatum + woonplaats.
Als de initialen en de verjaardag dan op elkaar lijken, en het adres ook nog hetzelfde is, is een foutje natuurlijk zo gemaakt.
Toch6
Toch6 als de baby op dezelfde dag wordt geboren, dan zou ik misschien nog kijken naar een extra mogelijkheid om van de D iets anders te maken, maar met een andere dag zou ik nergens over nadenken. Het is een oud collega van mij gelukt om 2 zoons op 1 april te krijgen met 6 jaar ertussen, maar dat soort dingen gebeuren niet heel vaak. Dus daar zou ik nu nog niet van wakker liggen.