• [verwijderd]

smax Ik deed dan wat kokend water over de banden, dan was het zo schoon

[verwijderd] ik ook...
zo geen zin in. 16 examentoetsen Duits schrijfvaardigheid. Hele zwakke (lees slechte) klas dit jaar, dus die brieven worden een drama...

• [verwijderd]

Marloes80 ik ben inmiddels klaar. Geef taalvaardigheid op een beroepsopleiding dus heb niet echt een bepaald niveau in de klas.

• [verwijderd]

Mijn voornemen was om vanavond geen chips te eten ... drie keer raden wat ik nu eet 🙄😑.

• [verwijderd]

[verwijderd] haha dat is een goed alternatief 👌🏻🤣!

Mijn zoon is morgen jarig en ik kan nergens goede ballonnen en slingers vinden. Grr

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Het is zo koud in de keuken!

...maar ik ben te lui om op te staan en naar de warme woonkamer te verkassen 🙄

smax ik heb het geprobeerd maar mijn man weigerde dienst 🙄

Ik heb een pakketje gekregen vanmiddag. Maar het staat nog ergens op de grond want ik ben te lui om het uit te pakken. 😪

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik moet zo uit bed voor mijn megadure schoonheidsbehandeling.

• [verwijderd]

iMoeder whahaha hier ook twee. Staan nu op het aanrecht omdat mijn man er gek van wordt.

• [verwijderd]

Mijn dochter roept vanaf de wc maar ik zit nog zo lekker en heb geen zin haar te gaan helpen..

• [verwijderd]

Ik heb te lang uitgeslapen en nou ben ik boos op mezelf omdat de halve dag weg is en ik nog moet beginnen aan het huishouden.

Ik wil mijn haren afknippen en man vind lang haar veel mooier.
        Het is nu tot onder mn behabandje en wil het graag doneren dus een middenweg is er niet. Als ik nu knip word het tot net op mn schouder denk ik en dat vind man te kort, die ziet t liefst haar tot mn kont.

En nu weet ik dus niet of ik zal knippen of verder laten groeien

• [verwijderd]

Torretjeee haha nou hij heeft inderdaad wel een elitaire look 😂! Maar hij blijft prachtig 😻.