Pimpelmeesje Hopsatee blegh dat vind ik geen first world problem meer, dat is gewoon sh*t (pun intended 😉)
Elena22 Ik speel met gemak spellen als The Last of Us, The Witcher en de Uncharted series en nu ben ik net begonnen met Kingdom Hearts en ik sta op het punt om de ps4 het raam uit te gooien.
Sevenof9 https://youtu.be/bwvlbJ0h35A Als ik klaag over eerste wereldproblemen zet mijn vriend altijd dit op 😛
smax Hopsatee Ik laat hem dan altijd buiten staan en ‘s avonds maakt m’n man de banden dan schoon 🙈 Vind dat zo vies
Marloes80 [verwijderd] ik ook... zo geen zin in. 16 examentoetsen Duits schrijfvaardigheid. Hele zwakke (lees slechte) klas dit jaar, dus die brieven worden een drama...
[verwijderd] Marloes80 ik ben inmiddels klaar. Geef taalvaardigheid op een beroepsopleiding dus heb niet echt een bepaald niveau in de klas.
[verwijderd] Het is zo koud in de keuken! ...maar ik ben te lui om op te staan en naar de warme woonkamer te verkassen 🙄
Torretjeee Dat ik een krukje voor mijzelf pak om met mijn benen omhoog op de bank te kunnen zitten. Gelijk ingepikt.