[verwijderd] haha ja dat wel, en redelijk snel gelukkig
First world problems
Ik ben 5 seizoenen van een illegaal gedownloade serie aan het kopieëren and it’s taking forever jo.
- Bijgewerkt
Na al een hele tijd uitstellen, wordt het toch weer eens tijd om alle foto’s en filmpjes van mijn telefoon naar mijn laptop te plaatsen. Hij begint nu goed te zeuren dat het geheugen vol is!
Zoveel moeite!
Nu krijg ik steeds bij openen van whatsapp deze melding. Dat is irritant.
Soturi Ik ben ook bezig met groot onderhoud en opruimen. Back-ups maken, mn iCloud opruimen, updaten.
Ik ben nu mn NAS aan het back-uppen. Daarna wil ik die formatteren, nieuwe partities aanmaken, time machine weer aan zetten, nieuwe back-up maken van mn MacBook. Daarna alles weer terug zetten op NAS, updaten naar MacOS Mojave. En tussendoor moet ik nog wat mappen opruimen, wat foto’s uit Photos zien te krijgen op een 2e externe harddrive.
Ik ben nu al moe en ben pas net begonnen...
Ondertussen ben ik maar helemaal los gegaan en ook een oude Windows 7 PC aan het opruimen. Die staat al 4 jaar weg te stoffen maar wilde ik eerst de harde schijf van shredden voordat ik die de deur uit doe.
En als ik eerlijk ben begin ik er nu wel een beetje lol in te krijgen. Voelt weer als vroeger..
Nou ouwe bak, daar ga je dan! Byeeeeee
Misschien horen mijn rants ondertussen meer thuis in het Nerd topic....
Ik wil naar bed maar ook najib afkijken en heb op de slaapkamer geen tv
[verwijderd]
Ik mocht uitslapen, maar man laat dochter zo veel herrie maken dat ik wakker ben. Nu ga ik dus een boek lezen in bed.
[verwijderd] Oooh zo verschrikkelijk vind ik dat altijd! Dat ze er dan niet aan denken dat zachtjes doen ook wel heel aardig zou zijn als je eens uit mag slapen.
[verwijderd]
Cactusje Ja echt. Vind een beetje lawaai niet erg, maar ze stond aan het traphekje te schudden. Denk dat serieus de hele straat wakker is geworden ervan.
Mijn man zei toen ik beneden kwam: "Ik heb nog even lekker kunnen lezen..."
[verwijderd]
Mijn dochter wil niet naar de buren lopen om te vragen wat ze eten, maar het ruikt zo lekker en ik wil het ook.
Ik zit achter de laptop met chips en frisdrank terwijl ik het avondeten af moet gaan maken maar erg lui ben vandaag.
Ook heb ik een nieuwe telefoon waarvoor ik een hoesje besteld heb waardoor ik nu telkens heel voorzichtig met de telefoon omga omdat ik geen krassen wil en ik het veel te lang vind duren voor het hoesje er is.
Hooyo-shimbir Ik ben een soort dwangmatig daarin. Ik bestel altijd eerst een (aantal) hoesje(es) en glaasjes. En pas als die binnen zijn ga ik de telefoon bestellen.
iMoeder dit is een zeer praktische tip die ik ga onthouden!