[verwijderd] M was boos op mij en heeft mijn naam in haar contactenlijst van haar telefoon verandert naar ... en dat vind Ik niet leuk π¬
[verwijderd] Vulpen En een beetje oubollig π Die zijn ietsje goedkoper, maar dan heb ik liever een hele nieuwe bril. Scheelt 5 euro, dus dat is te doen π Heb nu deze zonnebril besteld bij Charlie Temple (lekker basic), ben echt heel benieuwd!
Vulpen [verwijderd] Pfuh, zit me niet te beledigen! Ik vind het superhandig, anders moet je steeds bril wisselen. Maar die je gekozen hebt ziet er ook prima uit π Zoiets heb ik: https://www.bol.com/nl/p/overzetzonnebril-zonnebril-voor-brildragers-ideaal-bij-gevoelige-ogen/9200000073053524/?bltgh=gGRIyokcIOCqmP8r1spL8A.1_35.37.ProductTitle
[verwijderd] Vulpen ja dat is inderdaad wel handiger. Maar ik moet zeggen dat ik nooit de hΓ©le dag mn bril op heb, vergeet m zelfs wel eens. Heb ook maar een kleine sterkte en kan best een tijdje zonder. Dus wisselen zal niet vaak aan de orde zijn π Vind die van jou er ook minder oubollig uit zien dan die ik online had gevonden π
Toch6 Mijn probleem: ik kan de ais van het schip niet zien, laatst ontvangen 3u geleden. Nu weet ik niet of man de haven in kon of door moet en dus ook niet wanneer hij thuis komt
Toch6 Toch6 man appt ook niet terug, denk dat hij in de auto zit π na 5 kwartier had een appje wel moeten kunnen
[verwijderd] Ik heb enorm veel zin in fritattensuppe maar dan moet ik nu in die hitte pannenkoeken gaan bakken en daar heb ik echt geen zin in. π
[verwijderd] [verwijderd] ben toch gezwicht. Ga kapot hier in de keuken, maar dat zal het wel waard zijn..
[verwijderd] [verwijderd] Oostenrijkse soep, met een soort pannenkoekenreepjes. Smaakt naar vakantie π
[verwijderd] [verwijderd] http://www.apresskiteamholland.nl/2018/01/28/recept-oostenrijkse-frittatensuppe/ Ik ben er mee opgegroeid, dus ik hoef verder niet na te denken over het idee van pannenkoeken in de soep, dat scheelt! π
Manque Ik vind het irritant dat mensen mij volgen op Pinterest. Ik wil niet gevolgd worden, maar dat kun je nergens instellen.
Hopsatee Manque Vind ik ook. Daarom heb ik mijn pinterest ook uiteindelijk weer verwijderd. Ik wil gewoon kunnen pinnen en moodboards kunnen maken.
iMoeder Ik word er soms echt gestoord voor dat je werkelijk voor iedere scheet een account moet aanmaken. Pizza bestellen? Account aanmaken. Spelletjes legaal downloaden? Account aanmaken. Videokaart van de gaming laptop updaten, blijkbaar nu ook account voor aanmaken. Grrrrrr π€
Toch6 iMoeder nou idd. Niks kan zonder account. En dan zeggen ze dar je niet hetzelfde wachtwoord moet gebruiken. Alsof ik er 100 kan onthouden π
[verwijderd] iMoeder inderdaad stom. Vanochtend wilde ik een afspraak maken bij de kapper en zelfs daar moet ik een account voor aan maken. Ik heb een oud adres opgegeven als een vorm van nutteloos en stil protest π.