[verwijderd] [verwijderd] En toen kwam ik de site van Charlie Temple tegen en zag ik dat een zonnebril op sterkte daar echt heul goedkoop is. Iemand ervaringen met die site?
Hooyo-shimbir [verwijderd] ja!!! Super goede (zonne) brillen. Ik heb mijn zonnebril van daar en vind de glazen echt prima! Goed op sterkte, zijn zelfs bij de gewone opticien nog een keer doorgemeten en t klopte ook precies.
[verwijderd] Hooyo-shimbir Oh dat is echt heel fijn om te horen! En die prijs, echt, hoe dan? Bij de opticien was ik zo 200 euro kwijt voor een (voor die zaak goedkope) bril. Ik ga morgen checken, hoop dat ik mijn gegevens qua sterkte nog ergens kan vinden. Dank je!
[verwijderd] [verwijderd] Kan ik gelijk vragen of ze iets aan de krasjes kunnen doen. Ben benieuwd of de opticien daar een antwoord op heeft. Ik werd zo beetje uitgelachen toen ik het vroeg. Was gewoon een eikel van een opticien π.
[verwijderd] M was boos op mij en heeft mijn naam in haar contactenlijst van haar telefoon verandert naar ... en dat vind Ik niet leuk π¬
[verwijderd] Vulpen En een beetje oubollig π Die zijn ietsje goedkoper, maar dan heb ik liever een hele nieuwe bril. Scheelt 5 euro, dus dat is te doen π Heb nu deze zonnebril besteld bij Charlie Temple (lekker basic), ben echt heel benieuwd!
Vulpen [verwijderd] Pfuh, zit me niet te beledigen! Ik vind het superhandig, anders moet je steeds bril wisselen. Maar die je gekozen hebt ziet er ook prima uit π Zoiets heb ik: https://www.bol.com/nl/p/overzetzonnebril-zonnebril-voor-brildragers-ideaal-bij-gevoelige-ogen/9200000073053524/?bltgh=gGRIyokcIOCqmP8r1spL8A.1_35.37.ProductTitle
[verwijderd] Vulpen ja dat is inderdaad wel handiger. Maar ik moet zeggen dat ik nooit de hΓ©le dag mn bril op heb, vergeet m zelfs wel eens. Heb ook maar een kleine sterkte en kan best een tijdje zonder. Dus wisselen zal niet vaak aan de orde zijn π Vind die van jou er ook minder oubollig uit zien dan die ik online had gevonden π
Toch6 Mijn probleem: ik kan de ais van het schip niet zien, laatst ontvangen 3u geleden. Nu weet ik niet of man de haven in kon of door moet en dus ook niet wanneer hij thuis komt
Toch6 Toch6 man appt ook niet terug, denk dat hij in de auto zit π na 5 kwartier had een appje wel moeten kunnen
[verwijderd] Ik heb enorm veel zin in fritattensuppe maar dan moet ik nu in die hitte pannenkoeken gaan bakken en daar heb ik echt geen zin in. π
[verwijderd] [verwijderd] ben toch gezwicht. Ga kapot hier in de keuken, maar dat zal het wel waard zijn..
[verwijderd] [verwijderd] Oostenrijkse soep, met een soort pannenkoekenreepjes. Smaakt naar vakantie π