[verwijderd] Manque mijn man heeft daar een spulletje voor, waardoor je de krassen niet meer ziet. Hij gebruikt het voor zijn cameralenzen en pas ook op het horloge van mijn dochter. Nu weet ik niet hoe het heet đŦ. Kan het straks even navragen.
Manque [verwijderd] Graag, want dat spulletje wil ik ook! Dit is al het zoveelste horloge waar ik dit mee doe... đ¤
[verwijderd] Manque Dit spul. Eerst goed schoonmaken, klein spuitje erop (echt heel weinig) en na tien minuten uitwrijven (als het droog is) met een brillendoekje. Wel regelmatig herhalen. Het is helaas niet blijvend. Mijn bril ligt nu te drogen. Ben benieuwd of dat ook werkt.
[verwijderd] [verwijderd] goede vraag, want mijn bril is 3 jaar geleden gebruikt als hondenspeeltje. Dat ik dit zelf nog niet bedacht heb. Ik ga het later voor je testen đ. Ik ben het net vergeten te vragen en nu is hij aan wandelen.
[verwijderd] [verwijderd] sorry geen succes bij een bril. Er komt een heel dun laagje op wat de krasjes opvult, zodat het niet zichtbaar is. Doet alleen iets raars met het zicht/ sterkte van de bril als je er doorheen kijkt. Probeer het er nu weer af te krijgen met zeep en anders moet het even slijten. Draag mijn bril alleen voor het tochtje in de avond en ochtend naar de badkamer om lenzen in en uit te doen. Anders had ik nu een probleem đŗ.
[verwijderd] [verwijderd] Oh no wat shit! Maar wel echt lief dat je het hebt geprobeerd als experiment haha. Ik heb besloten om morgen even naar de opticien te gaan (al voor ik las dat je het had geprobeerd), sowieso voor een zonnebril op scherpte (grrrr eigenlijk geen geld voor, maar echt nodig) en misschien een nieuwe oogmeting. Kan ik gelijk vragen of ze iets aan de krasjes kunnen doen.
Toch6 Ze zijn op het schoolplein bezig, of bij het leegstaande buurhuis, kan het niet goed horen. Klinkt alsof het in mijn tuin is en nu heb ik nog geen rust in bad đ
[verwijderd] [verwijderd] En toen kwam ik de site van Charlie Temple tegen en zag ik dat een zonnebril op sterkte daar echt heul goedkoop is. Iemand ervaringen met die site?
[verwijderd] [verwijderd] Kan ik gelijk vragen of ze iets aan de krasjes kunnen doen. Ben benieuwd of de opticien daar een antwoord op heeft. Ik werd zo beetje uitgelachen toen ik het vroeg. Was gewoon een eikel van een opticien đ.
Hooyo-shimbir [verwijderd] ja!!! Super goede (zonne) brillen. Ik heb mijn zonnebril van daar en vind de glazen echt prima! Goed op sterkte, zijn zelfs bij de gewone opticien nog een keer doorgemeten en t klopte ook precies.
[verwijderd] Hooyo-shimbir Oh dat is echt heel fijn om te horen! En die prijs, echt, hoe dan? Bij de opticien was ik zo 200 euro kwijt voor een (voor die zaak goedkope) bril. Ik ga morgen checken, hoop dat ik mijn gegevens qua sterkte nog ergens kan vinden. Dank je!
[verwijderd] M was boos op mij en heeft mijn naam in haar contactenlijst van haar telefoon verandert naar ... en dat vind Ik niet leuk đŦ
[verwijderd] Vulpen En een beetje oubollig đ Die zijn ietsje goedkoper, maar dan heb ik liever een hele nieuwe bril. Scheelt 5 euro, dus dat is te doen đ Heb nu deze zonnebril besteld bij Charlie Temple (lekker basic), ben echt heel benieuwd!