[verwijderd] Ik heb een nieuwe skibroek nodig en kan niet kiezen tussen zwart of roze. Dit grote keuzeprobleem houdt mij al weken bezig 🙄
[verwijderd] [verwijderd] welke kleur is je jas? Wij zijn dit jaar familie neon. Man oranje, kind roze en ik ertussenin maar meer richting roze.
[verwijderd] Famofthree Goed bezig wat je ook gekozen hebt haha. Als ik een tijdje alleen thuis ben gaat het zo: wat zal ik eerst doen: slapen, tv kijken, gamen, netflixen of een boek lezen 🤣 [verwijderd] Is de chocola al op? 😃
[verwijderd] [verwijderd] Famofthree Dit is mijn ski-jas. De broek die erbij hoorde zit mij nu te groot, maar is zwart. -foto verwijderd- Nu twijfel ik tussen deze broek https://www.skiwebshop.nl/luhta-softshell-skibroek-kort-model-dames-cranberry-roze of deze broek (achterkant is zwart) https://www.skiwebshop.nl/luhta-salle-softshell-skibroek-dames-cranberry-roze-zwart?gclid=EAIaIQobChMIhcD6x9zP3wIVlOR3Ch0CoAtAEAQYAiABEgLVfPD_BwE of dezelfde broek in helemaal zwart. of misschien een toch hele andere kleur of broek 😬. Merk van de jas is luhta, dus ik dacht dat hetzelfde merk qua broek wel mooier is.
Famofthree [verwijderd] helemaal roze of helemaal grijs of zwart vind ik denk ik het mooiste omdat het met de 2 kleuren broek dan in mijn ogen helemaal allemaal verschillende kleuren en stoffen zijn,.
[verwijderd] Grijs vind ik nooit dezelfde kleur. Roze vind ik zelf het leukste, maar matched niet met veel van mijn ski pullies. Zwart is inderdaad wel wat saai. Duidelijk een first world problem 😂
Famofthree [verwijderd] https://www.skiwebshop.nl/skikleding/dames/skibroeken/softshell-skibroeken-dames/icepeak-riksu-softshell-skibroek-dames-oranje deze??? dat kleurt mooier als roze bij grijd en zwart vind ik en is ook minder lastig combineren misschien met de rest van je spullen
[verwijderd] [verwijderd] ik vind ze fijner zitten en de pasvorm is beter. Wel met minimaal een waterkolom van 10.000mm. Ze zijn minder waterdicht naar mijn idee dan een gewone broek van 10.000mm. Bij echt extreem weer vind ik softshell minder geschikt. Ik heb daarvoor ook nog een gewone ski-broek, maar die zit ook te groot nu 🙄.
[verwijderd] Famofthree dat vind ik ook wel mooi. Nu wordt de keuze nog moeilijker 😳. Zondag hebben de meiden hun eerste ski-les van dit jaar en in de shop hangen dan de restanten van de collectie van vorig jaar zwaar in de aanbieding. Ik ga daar ook nog even kijken. Ik weet niet eens of ik kan skiën in februari. Mijn tripje over twee weken heb ik ook al af moet zeggen vanwege de gescheurde enkelbandjes 😬.
[verwijderd] [verwijderd] waarom koop je geen planken? Dan kun je daarop schilderijen zetten en afwisselen ook met andere “zooi” plantje er evt bij.
Pimpelmeesje De yoga mevrouw zou mij appen als er een plekje vrij was vanavond. Ik denk dat ze het is vergeten want ik heb geen app gekregen. Nou kan ik niet kiezen of ik haar wil appen om nog eens te vragen of het ook "vergeet" 😂
Bloem Wij zijn samen zonder kids een nachtje weg.... zal ik nog een liquor 43 met cola nemen of niet?
[verwijderd] [verwijderd] leuk! Wij hebben de plank door midden gezaagd. Dat brak iets. ( stuur een foto erbij 🙂 )