Cactusje Ik ben de mail kwijt van toen ik een kast heb besteld voor dochter.. ik heb natuurlijk ook geen account aangemaakt dus heb geen ordernummer of wat dan ook. Ik wilde kijken of er al nieuws was over de levering..
Cactusje Marshmallow Ik wacht het eerst even af, ik weet wel dat ie morgen geleverd zou worden. Had verwacht al bericht te hebben gehad over hoe laat en zo.
[verwijderd] Ik heb mijn spierpijn in mijn kont, mijn halve pink ligt er weer af en heb weer last van een oude schouderblessure. Nou wat is sporten toch weer gezond voor je lijf π€ͺ.
Hooyo-shimbir [verwijderd] bikkel!!! Sporten hoort pijn te doen zegt mijn vader altijd. Ohhh wat wil ik weer graag klimmen en boulderen π©π©π© nog tot september wachten. Maar dan wel met abbo en kan ik zo vaak ik wil π§π½ββοΈ
[verwijderd] sjorsje dat denk ik achteraf ook altijd π. Op dat moment is het halen van bepaalde hindernis belangrijk en door de adrenaline voel je ook geen pijn. Ik heb gisteren wel een bepaalde hindernis voor het eerst gehaald. Een van de moeilijkste en pas 5 minuten later kom ik erachter dat mijn pink een bloedspoor achterlaat π¬.
[verwijderd] sjorsje ik denk dat het meer een adrenaline-verslaving is π. Doorzettingsvermogen klinkt wel beter π.
[verwijderd] Hooyo-shimbir zo lekker om je hoofd regelmatig leeg te maken en echt je lijf te voelen. Al voel ik mij lijf nu even teveel π. Ik hoop dat je snel weer mag en ondertussen misschien wat anders? Je bent ook al lekker bezig met yoga toch?