Kipsate als mijn man het niet weet, zet hij het op het aanrecht. Dat stond vanmiddag toen ik thuis kwam best vol schone vaat
First world problems
Mijn favoriete parfum (Gaultier 2, Sean Paul) wordt niet meer verkocht
[verwijderd]
Rietjesbeker Mijn man ook!
Ik ben de mail kwijt van toen ik een kast heb besteld voor dochter.. ik heb natuurlijk ook geen account aangemaakt dus heb geen ordernummer of wat dan ook. Ik wilde kijken of er al nieuws was over de levering..
Cactusje kan je niet bellen dat zij het opzoeken voor je?
Marshmallow
Ik wacht het eerst even af, ik weet wel dat ie morgen geleverd zou worden. Had verwacht al bericht te hebben gehad over hoe laat en zo.
Willen haken voor de baby maar niet weten wat. Er ligt al zoveel aan dekentjes en omslagdoeken
[verwijderd]
Toch6 Of een rammelaar, speenkoord, knuffeltje, bal?
[verwijderd]
Ik ga eerst maar projecten wegwerken die half af zijn
[verwijderd]
Toch6 Dat lijkt me sowieso een goed plan!
Ik wil een magnum pakken, maar dan moet ik op staan
[verwijderd] kwam er maar 5 tegen ofzo in de kast
Rietjesbeker dat verdient 2 magnums
[verwijderd]
Ik heb mijn spierpijn in mijn kont, mijn halve pink ligt er weer af en heb weer last van een oude schouderblessure. Nou wat is sporten toch weer gezond voor je lijf .
[verwijderd]
[verwijderd] Ik ben er allang achter dat sporten in jΓ³uw geval niet gezond is!
[verwijderd] ik denk bij jouw blessure verhalen iedere keer: waarom?
[verwijderd]
- Bijgewerkt
sjorsje dat denk ik achteraf ook altijd . Op dat moment is het halen van bepaalde hindernis belangrijk en door de adrenaline voel je ook geen pijn. Ik heb gisteren wel een bepaalde hindernis voor het eerst gehaald. Een van de moeilijkste en pas 5 minuten later kom ik erachter dat mijn pink een bloedspoor achterlaat
.
[verwijderd] ik vind het echt knap dat je zo doorzet.
[verwijderd]
Ik heb tot half 5 met vriend zitten kletsen en nu ben ik zo moe..
Ik heb ook spierpijn. Gisteren halfslachtig meegedaan met die Zappsport van Nathan Rutjes