Zo, even reageren, heb even tijd, best druk op het werk de laatste tijd en 's avonds vaak geen puf meer. Lees wel telkens alles π
[verwijderd] welkom!
Sprankeltje jammer dat het in de avond nog niet zo lukt! Hier snaai ik ook altijd nog wel een beetje in de avond, maar binnen de perken, ik gun me dat beetje lekkers wel, kan daar gewoon zo naar uitkijken! Hier komt sporten er verder ook niet echt van doordat er telkens dingen tussen komen en ik dan niet thuis ben, hoop het volgende week weer op te pakken. Ben ook niet helemaal fit dus voor nu ook niet zo erg. Verder fiets en wandel ik over het algemeen wel veel. Behalve vandaag, ben met de auto naar mijn werk en moet vanmiddag naar de tandarts, dus mijn lunchwandeling schiet erbij in. Hoop dat ik op tijd klaar ben vanmiddag, dan ga ik na de tandarts nog een stukje wandelen en dan mijn jongste ophalen. Oudste zit lamlendig thuis met oma en straks opa. Hopelijk is ze morgen weer beter, voor haar, maar ook voor mij, mijn enige vrije dag dat ik even lekker alleen ben en hopelijk dan wel kan sporten π
Rietje88 het zit jullie ook niet mee qua werk, was al eerder gedonder mee toch als ik het me goed kan herinneren? Hopelijk snel weer wat lucht, zowel financieel als emotioneel.
Luuz nou netjes toch, een kilo kwijt! Valt het toch nog mee π
[verwijderd] goed bezig!
Hier weer op mijn gewicht van vorige week vrijdag, hopelijk is er maandag nog wat meer af! Zo frustrerend anders...