• [verwijderd]

Jeanine89 Goed bezig!
Zelf neem ik 1 weegschaal als uitgangspunt omdat ze op andere plekken soms net iets anders afgesteld zijn, maar who cares, je bent afgevallen!

Ha wat leuk al die reacties! πŸ™‚
Succes voor degenen bij wie het nog niet gaat of die de kop in het zand hebben zitten πŸ™‚
En super degenen die goed bezig zijn!

Hier goed bezig, maar gewicht wil nog even niet wat ik wil πŸ˜‰
Ik weeg elke dag en dan is dat niet zo gek natuurlijk dat je niet elke dag iets afvalt, hoop dat mijn gewicht weer ineens omlaag gaat, dat is meestal zo dat ik opeens een halve kilo kwijt ben in een dag (en dan weer dagen stil).
Verder beweeg ik veel (gister een uur gefietst en 2 uur gewandeld), heb rond de 1800 kcal op, denk soms dat het misschien te weinig is. Maar goed, ik ga nog even zo door.

Hebben jullie nog lekkere suggesties voor een cheatsnack in het weekend. Iets wat nog enigzins verantwoord is🀣 ik heb even geen inspiratie.

@Snoopy1979 hier nog steeds als ik aan het werk ben alles onder controle. Ook het avond eten maar het stoppen met snoeien lukt nog niet echt. Gaat wel iets beter maar niet maar wens dus daar is nog werk aan de winkel. Sporten komt er door de verkoudheid ook nog niet van maar dat komt wel goed. Gewricht geen idee want ik weet voorlopig niet. Eerst de mentale klik maar eens maken en dan zien we vanzelf wel wat het resultaat is.

[verwijderd] eigenlijk is het inderdaad exact wat je schrijft. En ik vind het stom van mezelf 😎 maar goed, het hoort erbij denk ik dan maar. Dus het moet vanzelf goed gekomen.
      Ik heb inmiddels een duidelijk overzicht wat betreft alle afspraken, dus het moet allemaal lukken. En dan zien we wel.

Gosteravond wel een gezonde snack genomen, om toch een beetje op peil te blijven. Inclusief een glas rode wijn (is gezond word gezegd😎)

@Snoopy1979 ik ben een kilo kwijt (okΓ©, 0,9 kilo)😱 je mag het van mij bijwerken. Dan ziet er nog iets positief uitπŸ˜‚ had ik niet verwacht met al het gevreet tussendoorπŸ˜‚

• [verwijderd]

Skye kipfilet met augurk
        Groente met een yoghurtdip
        Ei met rookvlees

• [verwijderd]

Zou ik nog aan mogen sluiten in dit topic ??
        Ik ben nu vanaf juli vorig jaar bezig en 12 kg afgevallen.
        Wil er nog zo'n 8 kg af.
        De ene keer gaat het makkelijk maar heb ook wel zware momenten ( want ja eten is ook gewoon heel erg lekker 😜)

Ik hoop dat ik hier nog wat tips op kan doen haha

Ps. Ik heb niet alles gelezen ( was een beetje veel ) sorry

• [verwijderd]

[verwijderd] Natuurlijk mag je aansluiten! Haha vind ik nou ook dat eten gewoon heel erg lekker is πŸ˜ƒ

Hier op zich goed bezig, 3 avonden op rij niets meer gesnaaid.. Vandaag wel op tijd gegeten, maar hou het bij een paar rijstwafels ofzo vanavond. Geen snaaizooi in huis hebben helpt wel πŸ˜ƒ Nu maar hopen dat de weegschaal me vrijdag ook goed gezind is πŸ˜‰

Snoopy1979 Leuk dat je het vraagt πŸ™‚ Ik doe maar wat om eerlijk te zijn. Ik ben mijn complete structuur kwijt. Ik heb een aantal weken veel moeten doen snachts. Daardoor geen ritme en altijd maar moe waardoor ik voor veel dingen de makkelijke route neem. Financieel ook even wat gedoe (ze hebben mijn vriend op schandalige wijze ontslagen) waardoor ik ongezonde keuzes moet maken om ons financieel gezond te houden. Kortom stres en chaos en daar functioneert mijn voedingsinname niet goed op. En daar heb ik ook goed de balen van. Stres is echt mijn zwakke plek wat betreft doorzetten en volhouden. Er is sinds deze week weer wat uitzicht dus hopelijk keert de rust en structuur binnenkort weer terug zodat ik wat aandacht aan mijzelf kan besteden.

Zo, even reageren, heb even tijd, best druk op het werk de laatste tijd en 's avonds vaak geen puf meer. Lees wel telkens alles πŸ™‚

[verwijderd] welkom!

Sprankeltje jammer dat het in de avond nog niet zo lukt! Hier snaai ik ook altijd nog wel een beetje in de avond, maar binnen de perken, ik gun me dat beetje lekkers wel, kan daar gewoon zo naar uitkijken! Hier komt sporten er verder ook niet echt van doordat er telkens dingen tussen komen en ik dan niet thuis ben, hoop het volgende week weer op te pakken. Ben ook niet helemaal fit dus voor nu ook niet zo erg. Verder fiets en wandel ik over het algemeen wel veel. Behalve vandaag, ben met de auto naar mijn werk en moet vanmiddag naar de tandarts, dus mijn lunchwandeling schiet erbij in. Hoop dat ik op tijd klaar ben vanmiddag, dan ga ik na de tandarts nog een stukje wandelen en dan mijn jongste ophalen. Oudste zit lamlendig thuis met oma en straks opa. Hopelijk is ze morgen weer beter, voor haar, maar ook voor mij, mijn enige vrije dag dat ik even lekker alleen ben en hopelijk dan wel kan sporten πŸ˜‰

Rietje88 het zit jullie ook niet mee qua werk, was al eerder gedonder mee toch als ik het me goed kan herinneren? Hopelijk snel weer wat lucht, zowel financieel als emotioneel.

Luuz nou netjes toch, een kilo kwijt! Valt het toch nog mee πŸ™‚

[verwijderd] goed bezig!
              Hier weer op mijn gewicht van vorige week vrijdag, hopelijk is er maandag nog wat meer af! Zo frustrerend anders...

• [verwijderd]

Hier gaat het lekker
              Ik plan voor de hele week al avondeten en pas mijn eten overdag daarop aan.
              Nou is dat voor mij ook wel handig met weightwatchers.
              Ik heb deze week al 2 keer nee gezegd tegen wat lekkers bij de koffie.
              Mijn weegdag is maandag, bewust zo gedaan (ken mezelf)
              Als ik namelijk op vrijdag ga wegen dan denk ik een vrijbrief te hebben voor het weekend πŸ™ˆ zit tussen de oren hoor maar het werkt tot nu toe wel

• [verwijderd]

[verwijderd] Dat is exact mijn reden voor de vrijdag weegdag haha, maar hier werkt dat wel πŸ˜‰

Vanochtend was de weegschaal best lief, dus vandaag ook nog ff knallen en dan morgenochtend voor het schema haha

[verwijderd] ik heb weegdag op zondag als ik dan op zaterdag mijn weekpunten heb opgemaakt heb ik zondag weer nieuwe

• [verwijderd]

Elsie89 Ik maak ook altijd in het weekend mijn weekpunten op. Als ik die de rest vd week dan niet meer heb motiveert mij dat juist om doordeweeks strenger te zijn haha

Ben deze week ook weer goed aan het invullen op de WW-app.. Kleine stapjes πŸ˜ƒ

Ik ben een beetje afwezig, ik lees wel mee maar het t druk. Zit ook nog niet helemaal lekker in Mn gezonde ritme maar voor 90%wel. Hebben het momenteel druk met een huis die de verkoop in gaat en dingen die we voor het nieuwe huis moeten regelen.

@Snoopy1979 : voor de lijst 69,8 dus volgens mij toch 0,9 eraf

• [verwijderd]

Hier een beetje aan het balen.
                  Het niet snoepen gaat super goed, drink veel water,beweeg etc. Alleen de weegschaal staat momenteel stil en dat zorgt voor frustratie. Helpt ook niet echt voor de motivatie.

• [verwijderd]

Ik kan het even allemaal niet meer bijlezen , maar volgens mij post ik dat wel vaker.

Voor iedereen waarbij het lekker gaat: goed bezig!
                    Voor iedereen die wil dat het beter gaat: kop op!
                    Voor iedereen die het op pauze heeft gezet: geniet!

Hier gaat het best lekker.

• [verwijderd]

Mijn gewicht van vanochtend voor het lijstje: 95,8 😁 Motiveert wel als ik merk dat het werkt als ik op mijn eten let πŸ™‚ Vooral het niet snaaien 's avonds lukt me best goed πŸ’ͺ