Sevenof9 Maar dat komt dus wellicht ook omdat je al veel beter voorbereid bent dan veel anderen?
Trees Verschil stad en platteland kan ik mij ook voorstellen. Niet alleen omdat hier meer water en voedsel beschikbaar is, maar ik denk ook dat je elkaar makkelijker helpt als je elkaar goed kent?
Ja, misschien. In de stad kennen mensen elkaar natuurlijk ook wel. Maar we hebben geen bomen om uit te wisselen 🤣
Hopsatee Wel bezorgd over zaken in de wereld en er wordt wel eens gezegd oh ja water en wat extra eten is wel goed om in huis te hebben of ik zag bij de Dirk een verbandtrommel toch maar even meegepakt
Ja maar dit bedoelde ik ook hoor 🙂 Vooralsnog blijft het behoorlijk hypothetisch allemaal.
Kopie paspoorten moet ik ook nog steeds doen... En hier ook alles verspreid, maar die kopieën ga ik in de noodrugzak stoppen. Ik heb gemerkt dat een eetvoorraad apart bewaren niet werkt voor ons, dan gaat alles over de datum. Dus ik koop gewoon groot in en vervolgens eten we dat allemaal veel te gauw op🙃