Vulpen (Van Vrijbuiter en Obelink nog nooit gehoord trouwens🤣)
Haha dat zijn grote bekende kampeerwinkels. Ik heb een hekel aan winkelen, maar kampeerhallen vind ik dus wel leuk en ja ik ben dus een sukkel 🤓
Vulpen Of misschien zijn linkse hoogopgeleide mensen
Dat is voor een groot deel mijn vriendengroep, maar we hebben het vooral over trump, lgtbq rechten , racisme, vrouwenrechten etc. Of dat komt ook, omdat ik altijd start met deze onderwerpen 😜
Verschil stad en platteland kan ik mij ook voorstellen. Niet alleen omdat hier meer water en voedsel beschikbaar is, maar ik denk ook dat je elkaar makkelijker helpt als je elkaar goed kent? We helpen elkaar nu al veel en maken best veel gebruik van ruildiensten. We hebben bijv net een omgehakte boom geruild voor een nieuwe meterkast, maar er wordt ook veel belangeloos geholpen.
Ik heb al lang bedacht dat ik als eerste de pijp uit ga bij een apocalyps. Ik heb de statistieken toch al niet mee om oud te worden, dus liever dood door anderen te helpen dan als laatste mens op aarde te sterven door een herseninfarct. Als mensen zich om wat voor reden niet hebben voorbereid, verdienen ze nog steeds mijn hulp als ze hierom vragen. Ik heb in mijn werk ook nooit dit onderscheid gemaakt en ook nooit dit onderscheid gevoelt.