In 2023...
Vierde ik:
12,5 jaar getrouwd zijn met een bijzondere, intelligente en lieve vrouw.
Ontdekte ik:
De indonesische keuken
Maakte ik:
Onsuccesvol een aantal kapotte fietsen en succesvol de pijpleiding onder de wasbak in de keuken. Ook heel veel nasi goreng.
Veranderde ik:
Mijn uurtarieven en ging ik samen met een compagnon in een nieuw bedrijf verder.
Vergat ik:
... toch zeker vijf keer waar ik mijn sleutels had gelaten.
Sloot ik af:
Als niet-drinker. Na 20 jaar speciaalbier drinken.
Zei iemand deze mooie woorden tegen me:
"In de eerste twee weken wilde ik eigenlijk als klant bij jullie weg, maar jullie hebben me overtuigd. Ik heb nog nooit zo fijn samengewerkt met een technisch team!"
Kreeg ik dit cadeau:
Een week lang zonder verantwoordelijkheid die ik gebruikt heb om te trekken door Schotland. Ohw, en een airfryer
Kwetste iemand mij met:
Zeggen te genieten van de zoete linkse tranen.
Kwam ik nader tot:
Mijn vrouw, een paar klanten en een hoop fijne D&D spelers
Dreef ik af van:
Een groot deel van de nederlanders...
Maakte ik me deze gewoonte eigen:
Mijn nagels knippen, zodat ik ze niet meer bijt.
Leerde ik dit af:
Alcohol.
Deed ik deze belofte:
Weer in therapie te gaan.
Bouwde ik aan:
Mijn nieuwe bedrijf, de nederlandse WordPress community en de clientenraad van mijn zoons dagopvang.
Maakte ik mij zorgen over:
De mobiliteit van onze zoon. De gezondheid van bijna iedereen om mijn heen en mijn eigen slechte voeten. Daarnaast de staat van Nederland.
Werd ik verrast door:
Hoe goed het met onze zoon gaat op school en hoe leuk het is om dingen te bakken.
Lachte ik om:
Taskmaster, It's Always Sunny in Philadelphia, David Mitchell en een paar geweldige avonden D&D
Huilde ik om:
Hoever ik soms af lijk te staan van mijn kind. De verjaardag van mijn overleden moeder vieren op the Isle of Skye met verse mosselen.
Deed ik deze wijsheid op:
Testosteron is een bron van boosheid en chagerijn, het piekt in de ochtend en het hormoon wordt versterkt door cortisol dat weer los kan komen bij overmatig alcohol gebruik.